Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

O saçları okşadım bugün

O saçları okşadım bugün
 

Alıntıdır.


Siyah saçlar

Dipleri beyazlı

Asıl rengi açık kahverengi

İnce telli

Az; ama dökülmemiş saçlar

---

O saçları okşadım bugün

Sevdim, baktım

Yumuşacıktı o saçlar

Hoyrat rüzgarda savrulmamış

Kış ayazında keçe olmamış

Yaz sıcağında kavrulmamış gibi

Zamana meydan okuyan o saçlar

---

O saçları okşadım bugün

Kimsenin görmediği

24 senedir kimsenin dokunmadığı

Görenin kıskandığı

Seneler ve bizlerin yüzünden azalan, seyrekleşen, beyazlaşan

O pamuk, ipek saçlar

---

Canımın saçlarını okşadım, sevdim

Ellerim bir saçlarında, bir o güzel yüzünde dolandı

Sevdim ve tüm bunları aklımdan geçiridim

Ben bugün annemin saçlarını

Ama aslında onu sevdim

---

FBA

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..