Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye'de ''Gökhan'' olmak

O Ses Türkiye'de ''Gökhan'' olmak
 

GÖKHAN-ATENA


O Ses Türkiye'yi en çok da  Gökhan'a gülmek için izliyorum. Athena'nın tahtan inmesi üzerinden çok zaman geçmişti malumunuz. Gökhan bu yarışmaya katıldığından beri ne kadar popüler oldu. Acun her zamanki gibi seçimini doğru yapmış, jüri üyesi olarak gayet başarılı.

Zaten hatırlarsanız Armağan Çağlayan agresif ve dobra jüri üyesi olarak hafızalarımıza kazınmıştı.

Yarışmalara ilgi çekmek için o yıllarda jüride böyle sivri tipler olurdu. Yarışmacılara ağzının payını veren, biraz asabi.

Ama, Gökhan çok farklı bir profil çizdi yarışmada. Samimi, umursamaz, saf, neşeli. Kendi rakibi olan jüri üyelerini bile takdir eden.

Beni en çok güldüren cümlesi ise; " ben olsam Ebru'yu seçerdim "

Sen de aynı yarışmacıya dönmüşsün ama, Ebru'yu seçerse daha mutlu olacağını açık yüreklilikle ifade edebiliyor.

Niye sevdik sizce biz Gökhan'ın bu davranışlarını hiç düşündünüz mü?

İçten, hesap yapmadan dürüstçe ne düşündüyse safça söylemesi vurdu sanırım bizi,

Doğallığı, kimseyi takmaması,

Benim için ne düşünürler şunu yaparsam diye hareket etmemesi,

En azından ekrandan bana geçen duygular bunlar,

Tabi ekranda bize, bazıları gibi oynamıyorsa bu tespitlerim doğru olabilir.

Sizce?

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..