Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '14

 
Kategori
Mimarlık
Okunma Sayısı
171
 

Ofiste düzen için

Merhaba, bu aralar ofis düzenleme üzerine çalışıyoruz o yüzden sizlerle ofiste düzen nasıl olmalı başlıklı ipuçlarını paylaşmak istedim. Günümüzün büyük çoğunluğunu geçirdiğimiz ofislerimiz en az evlerimiz kadar önemli.

Temiz, havadar, iyi bir aydınlatmaya sahip ve düzenli olmalı hem çalışanlar hem de müşteriler açısından olumlu dönüşlerin alınması için 4 madde muhakkak sağlanmalı.

Ofislerin dağınık olması zihinsel ve fiziksel strese neden olabiliyor. Aynı zamanda dağınık ofisler, müşteriler ve ziyaretçiler üzerinde de firmanın duruşunu temsil ediyor. Mesela gelen kişi karışık bir ortamla karşılaşıyor ise bu xxxxx firması için biz bur da yarım yamalak iş yapıyoruz mesajını veriyor. Daha kendi ofislerini gerekli enerjiyi verecek şekilde lanse edemeyen firmanın ilk görüşte müşteriyi negatif yönde etkilemesine yol açıyor.

 

Peki, neler yapmalıyız.

Kâğıt yokmuş edasında mümkün olduğunca dijital ortama aktarmalıyız evrak işlerimizi. Ve kaybolma ihtimaline karşı yedeklemeliyiz. Daha sonra dosyaları bulmak için bir çıkarılabilir disk üzerinde başlığa göre alfabetik sırayla dosyaları saklayın. Kâğıt olarak muhafaza edilmesi gerek evraklar için ise muhakkak dosya kullanmalı işimiz biter erine bitmez ise kaldırmalıyız.

Masamızı her akşam muhakkak toplamalı üzerinde hiçbir şey bırakmadan çıkmalıyız.

Sahip olduğunuz alanları iyi değerlendirin. Mümkün olduğu kadar duvara raflı dolaplar yerleştirerek bütün dosyaları bu dolaplar içinde depolayın. Böylece etrafın daha boş ve daha ferah gözükmesini sağlarsınız. Kullanmadığınız her türlü eşyayı ofisinizden çıkarın.

Çok az ihtiyaç duyduğunuz dosyaları dolapların en üstünde muhafaza edin.

Çekmece içleri için bölmeli kutular kullanın

Eskimiş bütün dosyaları değiştirin.

Ofisinizdeki bütün dosyaları etiketleyin. Bir etiket makinesi ile bu işi daha rahat ve çabuk çözebilirsiniz. Ayrıca dosyaları koyduğunuz kutuların üzerine de bu etiketleri basarsanız bu işlem kutuyu açmadan içinde ne olduğunu bilmenizi sağlar.

Masanızı düzenli tutmak için fazlalıkları ortadan kaldırarak minimal bir hava yakalamanız gerekli. Meslek çeşidinize göre devamlı kullandığınız kalem, cetvel, makas, gibi kırtasiye ürünlerinden birer adet bulundurun kullanmadıklarınızı ise kaldırın.

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 5
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 213
Kayıt tarihi
: 24.09.13
 
 

Profesyonel olarak 14 senedir iç mimari ve tasarım alanında reprodüksiyon mobilya tasarımı, mağaz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster