Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '12

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Oğlumda çiçekler açtı

Oğlumda çiçekler açtı
 

Bahar geldi her yerde çiçekler, güller,böcekler... Birde şu yağmurlar olmasa. Her allahın  günü ıslanmaktan usandık artık. Hiç bu kadar bol yağmurlu bir bahar mevsimi yaşadığımı hatırlamıyorum ya da geçmiş yılları unuttum.

Ben hep baharda çevremizde çiçekler açtığığını sanırdım. Oysa ki tecrübeyle öğrenilmiştir ki vücudumuzda da çiçekler açarmış. Evet oğlumun her yerinde çiçekler açtı. Meğer bu mevsim çiceklerin her yerde peydah olduğu bir mevsimmiş.

Yaklaşık 15-20 gündür yorgunluk, halsizlik, kırgınlık ve mutsuzluk hali gözlemliyordum oğlumda. Dört gün önce gribal enfeksiyon gibi başladı ve yüksek ateşle döküntüler görülmeye başladı. Kızımda görmediğim için kızıl falan zannettim ateş sonrası. Döküntülerin hızla çoğaldığını görünce doktora gittik. Ve teşhis konuldu "Su Çiçeği". Dört günden beri doğru dürüst uyumuyor. Kaşıntılar had safhada. Uykuları bölük-pörcük kabuslarla dolu. İştahı hiç yok. Bu böyle 3-4 gün daha sürecek gibi gözüküyor. 9 yaşındaki oğlum bebek gibi oldu."Neyin var" deyenlere "Çiçeklerim acıyor" diyor. Her çiçek mutluluk kaynağı değil bazen yetişkinlerinde canını acıtanlar olduğu gibi şimdi oğlumunda canını acıtan çiçekleri var.

Biran önce oğlumun sağlığına kavuşmasını ve bu acılı çiçekten kurtulmasını istiyorum. Bütün annelerin yaptığı gibi dualarım çocuklarımla....     

 

   

 
Toplam blog
: 10
: 371
Kayıt tarihi
: 21.05.12
 
 

Sonbaharın ilk ayında yapraklar sararmaya başlarken,karadenizin hırçın dalgaları yağmurla heybetl..