Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '18

 
Kategori
Eğitim
 

Öğrencilerime Şiir

Öğrencilerime Şiir
 

Muştular biriktirdim sizin için 
Bembeyaz bir martının kanadında 
Nefes oldum kelimelere kutsal bir davanın ışığında 
Muştular biriktirdim 
Gökteki yıldızlar kadar çok 
Melekler kadar temiz 
Hayallerim gözlerindeydi kiminin 
Kiminin yüreğinde
Kırmızı balonlar biriktirdim geleceğe 
Ben bir direniştim.
Ruhumu kasıp kavuran bu his 
Bir deli rüzgar gibi 
Orta Asya'dan esip yüreklere dolsun istedim.
Hayallerim vardı kendimce güzel 
Kendimce kurtaracaktım dünyayı 
Emperyalist, kapitalist ve modernist sistemlerden!
Bir hayat biriktirdim gözlerinizde 
İnanın istedim benim kadar.
Sevdiğim kadar sevin.
Hak olmayan ne varsa direnin.
Adanmaktı belki bu .
Dört elden çekiştirirken görünmeyen düşman 
Gitmemekti!!!
Hayallerim  var .
Gökyüzü çadırımız.
Güneş bayrağımız olacak.
Hak yolda gidenler yıldızlar gibi çoğalacak.
Sizin uğrunuza tüm yolculuğum.
Ve sizin için size rağmen direnişim.!

 
Toplam blog
: 9
: 136
Kayıt tarihi
: 13.09.18
 
 

AKÜ Sosyal Bilgiler Öğretmenliği mezunuyum. SBE yüksek lisans öğrencisiyim. Sosyal bilimler ilgi ..