Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
Eğitim
 

Okul açılışı...

Bu günkü gazetelerde bir resim galerisi, kürsüde nutuk atan birisi(!)

Bu olsa olsa Afganistan'dır diyerek, geçiciştiriyordum ki, kürsüdeki konuşmacı dikkatimi çekti ve tanıdık bir sima olduğunu farkettim.

Haberin ayrıntısına girince ne göreyim(!) Kürsüde nutuk atan bizim Milli Eğitim Bakanımız(!) Hüseyin ÇELİK dinleyicilerde bizim ülkemizin kadınları(!) Yüzleri gözleri kapalı. Herhalde açılış dolayısıyla (Nasıl açılışsa, eğitim öğretim yılının sonuna gelindi yeni okul açılışı yapılıyor. Acaba kaçıncı açılışı?) müsamere oynuyorlar diye düşündüm(!)

Açılış yeri Kütahya; Açılışı yapan Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik. Açtığı yer, Kütahya Böcek İlköğretim Okulu. Yüzleri gözleri kapalı olan ve benim müsamere oynadıklarını zannettiği kadınlarda, açılışa gelen izleyicilermiş(!)

Kürsüde Milli Eğitim Bakanı Hüseyin ÇELİK nutuk atıyor"Lafla Atatürkçülük olmaz, Lafla çağdaşlık olmaz, Atatürkçülük İcraatla olur"diyor.

Bir, Hüseyin ÇELİK'in konuşmalarına bakıyorum. Birde dinleyenlere(!) Gerçekten çok çağdaşlar(!) Böyle çağdaşlık, sanıyorum dünyada iki veya üç yerde olur. 1-Afganistan, 2-İran, 3-Arabistan.

Bu Akp iktidarının, çağdaşlık denilince akıllarına, her nedense Arabistan ve İran geliyor.

Yoksa diyorum, Hüseyin ÇELİK izlemeye gelenleri fark etmedi mi? Olabilir(!) İnsanlık hali.

Bu resmin neresi çağdaşlık? Neresi Atatürkçülük?

Bu ülkeyi ne zannediyorlar acaba. Her yer Akp'nin çiftliği mi? Bu çiftlikler ülkenin geldiği bu günkü çağdaşlıkla örtüşmüyor. Ama birileri, halkın gözünün içine bakarak, örtüştürmeye uğraşıyor.

Bu tür açılışların devam edeceğini tahmin ediyorum. 2009 yılında yapılacak yerel seçimlere kadar, aynı okulun birkaç sefer daha açılacağını zannediyorum.

Baksanıza daha seçimlere 11 ay olmasına rağmen, şimdiden seçim yatırımları başladı. Şimdiden kömür, fasülye, nohut, makarna, bulgur dağıtımı başladı.

Geçenlerde Can ATAKLInın Van ile ilgili bir yazısını okudum. Hüseyin ÇELİK'in çok çalışkan olduğunu ve Van iline o kadar çok hizmet ettiğini, bu nedenle Van'da kimsenin bir işe giripte çalışmak istemediğini yazıyordu. Van'da Sadaka Ekonomisinden yararlanmayan kimse yokmuş(!) tüm yiyecekler, içecekler ve yakacaklar Belediye ve Valilik tarafından karşılanıyormuş.

Ekmek elden, su gölden, gel keyfim gel...

Çağdaş ülkenin, çağdaş iktidarı, hani üretim nerde? Üretimin olmadığı yerde, elbette Sadaka Ekonomisi işleyecek. Sadaka Ekonomisinin olduğu yerde de kimse bir işte çalışmak istemiyecektir.

Resimlerden buraya koyacaktım. Çok yer kaplıyacağı ve bu tür insanların reklamını yapmamak için koymuyorum.

Gerçek çağdaşlık görmek isteyenler, buyursunlar Cumhuriyet mitinklerine...

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..