Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '13

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Okul çağı annelerinin korkulu rüyası : Okula gitmiyceemmm sendromu

Okul çağı annelerinin korkulu rüyası : Okula gitmiyceemmm sendromu
 

okul,yuva,kreş,anaokul,ve gitmem sendromu


Okul diyorum ama esasında oyun evi, anaokul, yuva , okul öncesi eğitim kurumu bizimkisi. Eylül 2012'de başladık ve her gün, 09-13.00 arası gidiyoruz. Evimize 200-300 mt mesafede. Her sabah minik bir yürüyüşle gidiyoruz anlayacağınız. Ve çok mutluyum ki okula alışma sürecimiz 3-4 gün sürdü sadece. İlk haftanın sonunda sabahları bıraktığım oğlumu hep mutlu bir şekilde teslim aldım öğlenleri. Arada mızıkladığı ve annem gelsin diye eve telefon açtırttığı da oldu ama % 95 sorun yaşamadık okula gidişlerde.

Okulu , arkadaşlarını ve anaokul öğretmenini seviyor olması büyük etken. Hastayken bile 10-15 gün okula gidemediğinde "Ben gitmek istiyorum" dediği zaman iyice emin oldum buna. İçim rahat.

Gel gör ki arada bizimki de ben okula gitmesem bu sabah moduna girebiliyor. O esnada sevdiği bir oyunu oynuyorsa, giyinip gitmek işine gelmiyor. O zaman tiyatro yapıyorum ben biraz. 

Tatlım bak bu boya kalemlerinden biri eksilmiş, okulda kalmış olabilir, gidip bir bakalım mı ?

Emre  dün gelmedi diyordun, bugün iyileşmiş ve gelmiştir belki .

Evden çıkarken Derin'in kapısını çalalım, beraber yürürüz. ( Karşı komşumun oğlu aynı zamanda sınıf arkadaşı. Biliyorum, evet şanslıyız ! )

Bugün öğretmeninin size göstereceği yeni oyunları merakla bekliyorum, okuldan gelir gelmez bana da anlat, hatta öğret beraber yapalım.

Akşam babanla yaptığın lego evinin fotosunu çekelim, okula götür arkadaşlarına göster. ( Foto çekiliyor, bilgisayara aktarılıp çıktısı alınıyor . Bilmiş fare kendi yapmış gibi anlatacağım diye nasıl da sevinçli )

Minik arabalarını / hamurunu / legolarını / hayvan figürlerini / kalemlerini de çantana koyalım , onlar da gelsinler seninle beraber okula.

Bahçeden geçerken yerdeki salyangozlara da günaydın deriz, tek tek sayarız.

Bahçıvan amca bu sabah çimleri kesecek mi, makinaya da bakalım geçerken. 

Şimdiye kadar bunların hemen hemen hepsi işe yaradı. Söylediklerimi her gün için 1 başlık olacak şekilde kullanmaya dikkat ediyorum. Hani, bugünün konu başlığı bu olsun gibisinden.

Daha da fazla çeşitlendirmem gerekmeyeceğini umuyorum. Ama önerilere açığım, siz deyin ben kenara yazayım, neme lazım her an gerekebilir... 

Dorikus.com

Twitter.com/SenaBrn

Facebook.com/Dorikus

 
Toplam blog
: 48
: 5171
Kayıt tarihi
: 01.03.12
 
 

1978 doğumlu, Uluslarası ilişkiler mezunu, uluslarası lojistik uzmanı, sosyal medya meraklısı, bl..