Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '14

 
Kategori
Eğitim
 

Okul hazırlıkları

Akşamüstgeldiinliğine inat ısrarla almıyorum omzuma şalımı.

Görmezden geliyorum leyleklerin toplanma merasimini.
Yerlerde uçuşan kurumuş sararmış yapraklar da neyin nesi ???
Aman Allahım, dün manavda hünnap gördüm !!! Hünnap, ki çok severim, eşittir sonbahar demek…..,
İyi de daha yaz mevsimi yeni başlamamış mıydı ??? Bitti mi ? Bu kadar çabuk mu ?
Ve en nihayetinde elektronik posta adresime gelen “sevgili velimiz, 2014-2015 eğitim öğretim yılı hazırlıkları…….” cümlesiyle başlayan yazı ile beynimde sirenler ötmeye başlıyor :  okullar açılıyor !
 
Yakın zamana kadar dört gözle beklediğim bir aydı Eylül, sakin bir tatil ile eş anlamlı olduğu için. Oysa şimdi ben de okullular kervanındayım ve Eylül ayı artık bana okul kitapları, kıyafetleri ve kırtasiye alışverişi çağrıştırıyor.
 
İtiraf ediyorum ki, yüreğim ıssız Ege kumsallarında yapamayacağım gün batımlarında ama bedenim elinde bir liste ile Eminönü sokaklarını arşınlayacak….
Bir yaş daha büyümüş ve boyu uzamış olan oğluma yeni ayakkabılar ve okul kıyafetleri alınacak….
Kitaplar, defterler kaplanıp etiketlenecek…..
 
Bizim için tatlı bir telaş okul hazırlığı ….
 
Peki ya yurdun ücra köşelerindeki köy okullarında ???
Gencecik pırıl pırıl öğretmenlerimiz kısıtlı imkânlarla eğitim vermeye çalışıyorlar bizlerin haritada bulmakta bile güçlük çektiğimiz köylerde. Kimisi sert kış koşullarının yaşandığı coğrafyalarda tezekle soba yakarak başlıyor güne. Bazı köylere kargo şirketi bile uğramadığından, yolladığımız kolileri merkezdeki kargo şubesinden kendi imkânlarıyla gidip teslim alıyor cevval öğretmenlerimiz… 
 
Mutlu Destek Hattı takipçilerimiz ve aktif desteğini esirgemeyen gönüllülerimizle, kendi çocuklarımız gibi benimseyip önemsediğimiz ve ihtiyaçlarını karşılamak için çabaladığımız yüzlerce öğrencimiz bizi bekliyor...
Eylül ayı geldi,  haydi başlasın okul hazırlıkları :)
 
 
Toplam blog
: 43
: 340
Kayıt tarihi
: 24.04.12
 
 

Notre Dame de Sion Lisesi ve İstanbul İktisat Fakültesi İktisat Bölümü mezunu, hayatla mücadelesi..