Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '17

 
Kategori
Eğitim
 

Okullar Pazartesi Günü Açılacak

Okullar Pazartesi Günü Açılacak
 

Salih Arıkan kitap okurken


Okullar Pazartesi Günü Açılacak.Milyonlarca Öğrencimiz ve Öğretmenlerimiz okullarda olacak. Engelli öğrencilerimizde bu kervanın içinde yer alacak. İzmir'de okuyan öğrencilerimiz bir sorun yaşarlarsa mutlaka bana ulaşsınlar. Görme engelli öğrencilerden Liseye yeni başlayanlar. Kabartma kitaplarını ders araçları merkezinden istemeyi yâ da istetmeyi unutmasınlar. Engelli öğrencilerimiz Rehberlik servisleriyle mutlaka iletişim halinde olsunlar. Engelli öğrencilerimiz gerekirse destek eğitim sınıfları oluşturulmasını istesinler. İzmir'de artık görmeyenlerinde destek eğitimi alabilecekleri bir merkez var. Görmeyen öğrencilerimiz mutlaka iyi bir Bilgisayar Eğitimi alsınlar Bağımsız Hareketleri çok iyi olsun Bastonla barışık olsun. Görmeyenler için sesli kitaplar oluşturan kütüphanelerle bağı olsun İzmir’de Atatürk İl Halk Kütüphanesi Görmeyenler bölümü ve Türkiye görme özürlüler kitaplığı İstanbul’da Getem İstanbul Büyükşehir Belediyesi kütüphanesi Ankara Milli Kütüphaneye üye olsunlar. Bildiğim kadarıyla Getem ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi kütüphanelerinin mobil uygulamaları da var. Akdeniz Üniversitesi Kütüphanesi Kadıköy Belediyesi Kütüphanesi bir sürü faydalanabilecekleri kütüphaneler var. Yeni Liseye başlayan görmeyenler bilsin istedim. Son olarak İzmirde'ki engelli öğrencilerimiz sorun yaşarlarsa beni arayabilirler. Salih Arıkan İletişim,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..