Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Okunmamış mektuplar - Seni seviyorum der gibi bakamaz artık gözlerin.

Hani kendi kendime oyunlar, oynuyorum ya ben. Mesela, penceremde bekliyorum seni, yolumdan geçmediğini bildiğim halde.  Sigaramın dumanına, külüne bakıp, işte diyorum. Onun sigarasının dumanıda  külüde böyle özleme... Bu defa önüme koyduğun küçücük kül tablası düşüyor aklıma. Özlüyorum...

Mesela yan yana yürüyoruz. Sesini duyamam ya, yan yana yürüyen iki küsüz biz diyorum.  Birbirlerinin gözlerinin içini her şeyden iyi bilen, ama artık bakmaya korkan iki küs. İkisinin de içinde kalmamış bir parça umut. Belki biraz daha çok sevmiş olanımız, kaldırsam kafamı der, baksam gözlerine, görsem ardını, içini... 

- Kelimelerin sihirbazı, sevda tanrıçam, bebeğim, canım…

Çok uzun zaman önce söylenmiş kelimeler. Şimdi söylesem ne hisseder diye düşünüyorum. Hiçbir şey hissetmeyecek olmanın farkındalığı nefesimi kesiyor... Küsüz ya konuşmuyoruz. İçini dinliyorum ben senin. Farkına varıp bana bakıyorsun. Biraz utanmış gibi yapıyorum, ama devam ediyor içim… içinle konuşmaya…

- İçimin gülen yüzü. Ömrüm… 

Elim ayağıma dolaşıyor.  Tökezliyorum.  Düşecek gibi oluyorum, toparlanıyorum hemen. Sen bu sırada son gittiğin filmi anlatıyorsun… Sevmemişsin… Bana tavsiye etmiyorsun.

- Gitme sakın diyorsun. Sakın gitme…

 Gökkuşağı gözleri ağlamaklı küçük bir kız geliyor aklıma.

- Gitmem diyorum... 

- Bekle beni diyorsun.

- Bankadan para çekmem lazım, bekle…

Karşıdan karşıya geçiyoruz. Ben geçemiyorum.  Kolunu tutuyorum. Baştan aşağı ürperiyorum. Kapı ağzında ilk sarılışımızın heyecanı sarıyor tüm vücudumu yine. Utanıyorum.  

- Bekle…

Bekledim mi bilmiyorum. Ama hala orda öyle duruyorum.

- Hoşçakal. 

- Beraber gelebileceğimiz son noktadayız.

- Seni görmek güzeldi diyorsun, yine görüşelim.

- Görüşürüz diyorum.

Yüzüm düşüyor utançtan. Görüşürüz yalanımıza inanmış gibi yapıyoruz ikimiz de.

- Hoşçakal diyorsun.

Hoşça kalamadım ben ki sensiz.

Aylardan kasım. Hava buz gibi. Gitmesen diyorum , beni bırakmasan. Çoktan bırakmışsın..

- Kendine iyi bak. Çok zayıflamışsın diyorum.

Sensizlik çok zordu der gibi bakıyorsun. Ya da ben gözlerin öyle baksın istiyorum.

Aylardan Nisan. Her yerde kasım soğuğu..


Hiçbir şey eskisi gibi değil ile  bluenotes1

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..