Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Okuntunuz var dostlar, oğul balım evleniyor davetlisiniz

Okuntunuz var dostlar, oğul balım evleniyor davetlisiniz
 

Büyüttüm besledim asker eyledim demiştim, biz işi ilerlettik şimdi de damat oluyor asker dönüşü oğul balım...
Küçücük bebecikti, daha dün gibi elinden tutup ana sınıfına seni yazdırmaya giderken bile gelmemizi istemiştin "ben gider yazılırım gelmeyin" diye koşup gitmiştin.

"Kara gözlüm efkarlanma gül gayri" derdi babaannen sana. Kocaman kocaman açardın uzun kirpiklerinin altından alrından iki zeytin tanesi olurdu bakan bana. Hiç yaramaz bir çocuk değildin be oğluşum. Bir kere bile şikayet için çalmadı kapımı ne komşu evler nede bakkal amca.

Bilgisayarın olmadan bilgisayar dergisi alırdın küçücük harçlığınla yemediğin gevrek parası ile. Meraklı ve okumayı çok seven bir çocuktun hep anneciğinin yanında oldunuz şimdiki gibi.

Lise ve Üniversite yılları...Hiç üzmeden okudun hep, seni her uğurlayışımız da koca koca valizlerle içim sızlardı be oğulcum... en son uzaklara taaa Hakkarilere yolcu ettik seni...Önce çok üzüldüm sonra dedim ki; "tanrı böyle olmasını istedi, orada onun şevkatli yaklaşımına ve ihtimamlı bakımına insan sevgisine ve tedavisine ihtiyacı olan pek çok Mehmet'imiz var diye teselli bulup ona ulaştığımız anlarda "anne nasılsın iiyisin değil mi? diyen sesini duyunca muhteşem hissediyordum kendimi oğul sesi her derde deva imiş anladım.

Ve bizim oğlumuz pilava kaşığı sapladı. Evlenmek istiyor görev yerine dönerken dünya güzeli gelin kızımı da götürecek artık oda yuvasını kuruyor.


Okuntunuz var a dostlar... kocaman bir sepetle geldim yanınıza içinde sanalda olsa yazmalar, havlular, kumaşlar, gömlekler, aklınıza ne gelirse ne isterseniz var seçin içinden birini muradımıza eriyoruz...Oğlumuz Sea paşamızı artık tek başına göndermek istemiyoruz sevgili ali Gülcü'nün memleketine...

Buralar da adetten davetiye yerine karınca kararınca küçük hediyeler veriliyor "buyrun gelin nikahımıza" deniyor.

Tüm blog dostlarımı davet ediyorum, biz aileyiz biliyorsunuz sizler olmadan olmaz nikah... iyi günde kötü günde hep birbirimizin yanındayız...

Milliyet blog editörleri, sevgili blog yazarlarımız hepinizi hepinizi bekliyorum ekimin 6 sında nikahımız var İzmirde...İlgilenen dostlarıma nikah yerini özel olarak bildireceğim... sevgi ile kalın, okuntunuzu almayı unutmayınnn....

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..