Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '11

 
Kategori
Blog
 

Okuyucularımın Profil Analizi

Okuyucularımın Profil Analizi
 

Okuyucu Raporlarım


Şimdiye kadar yazdığım yazılarımı en çok Mühendisler okumuş. Yaş olarak, en çok okuyucu yaş aralığı ise 46 yaş ve üzeri. Eğitim durumuna göre okuyanlar Üniversite mezunu olanlar ezici bir çoğunlukta. Cinsiyete göre ise Erkekler daha çok okumuş.

Ben bu raporu alıp incelediğimde ortaya ilginç bir şekil çıkıyor. Çok popüler olan Futbol konusunda sadece 2-3 blog yazmama rağmen bu hafta en çok okunan yazarlardan ya 2. yada 3. oldum, öncelikle okuyucularımın ilgisinden dolayı teşekkür ederim.

Elimden geldiğince bilgi veremeye, toplumun aydınlanmasına katkı sağlamaya çalışmaktayım. Siyaset, Ekonomi, Güncel yaşam ve haberlere yorum yazı yazmak en çok keyif aldığım konular. Astroloji ise diğer yazdığım ve istenen konu.

Fakat gözlemlediğim olay şu, beni okuyup anlayabilen kesim sadece orta yaşın üzeri, sağlam bir eğitim almış kitle. Bu da herkesime göre yazamadığımı göstermekte. Bununla beraber yaklaşık 7000 blog yazarı arasından hala ilk 3 de yeralmak gurur verici.

Okuyucularıma tekrar teşekkür ediyorum. Sizden ricam hangi konularda yazdıklarımı beğenmişseniz yorumlarınızı ve eleştirilerinizide yollamanız.

Saygı ve sevgilerimle

Ayhan Özcimbit

 

 
Toplam blog
: 722
: 3755
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

A.Ü İktisat Fakültesi mezunuyum, daha önce Kazakistan ve Hollanda'da eğitmenlik ve tercümanlık iş..