Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Olaydı ah olaydı

Olaydı ah olaydı
 

Seni başımda taşır,ipeklere sarardım
Lisanım açık seçik mizacım hoş olaydı
Kaybolan gençliğimi cemalinde arardım
Kapını çalardım ya can evin boş olaydı

Seher vaktinde seni niyazıma katardım
Sevda karası zarfa koyup hakka yollardım
Kanımla imzalayıp canımla damgalardım
Sevenlerin duası kabul olmuş olaydı

El süremem bahçene dokunursam solarsın
Ben yerde sarı yaprak sen yemyeşil baharsın
Sökemem toprağından yerinde bahtiyarsın
Bu kadar acımazdım mevsimin kış olaydı

Ben dağ eteğinde yol sen başındaki duman 
Kıvrılırım uzarım dağları kaldıramam
Seni gökte ararım yerde gördüğüm zaman
Belki hayra yorardım gördüğüm düş olaydı

Bakamam gözlerine girdabından korkarım
Çok sevdim demeyesin sevmeleri tartarım
Sevildikçe eksilir dövüldükçe artarım
Keşke yüreğim demir bedenim taş olaydı

Katlamasam kalbimi bitirmesem umudu
Bilmemki benden sana şirin yar olurmuydu
Tükettim gözlerimi pınarlarım kurudu
Dökerdim sevdan için bir damla yaş olaydı

HAFİZE AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..