Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Öldüm ya da öldü!

Öldüm ya da öldü!
 

Ruhumu ellerinin arasına aldı.

Ürkekliğime ve yalnızlığıma aldırmadan, minik bir serçe gibi besledi.

Öylesine ısındı ki yüreğim.

Ansızın korktum.

Beni ellerinden mahrum edeceğinden korktum.

Öldüm;

Ölmüş gibi yaptım.

O daha çok korktu. 

Ellerinden kayıp gideceğimden korktu. 

Öldü;  

Ölmüş gibi yaptı.

Ve ansızın ürkek bir serçe oldu!

Onu ellerimden mahrum edeceğimden korktu.

Ruhunu ellerimin arasına aldım. 

Öylesine ısındı ki yüreği… 

Nefes aldı… 

Nefes aldım... 

Sebahat Bağbars

http://birkarishikayelerim.blogspot.com/2012/09/oldum-ya-da-oldu-ruhumu-ellerinin.html#!/2012/09/oldum-ya-da-oldu-ruhumu-ellerinin.html

 
Toplam blog
: 50
: 794
Kayıt tarihi
: 25.09.12
 
 

Gazeteci... Serbest olarak özel röportaj ve yazılar hazırlıyor. Pr. medya Danışmanı olarak çalışı..