Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

25 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Öldüren Cazibe; İç Çamaşırı!

Öldüren Cazibe; İç Çamaşırı!
 

http://img147.imageshack.us/img147/3984/image001hz3hy0.jpg


Satın aldığınız iç çamaşırlarını yıkamadan önce sakın giymeyin!

İnanması çok zor biliyorum!
Bu haberinde inanılmaz bir şey olduğunu düşünsem de gerçek olabileceği ihtimalinide göz ardı edemedim.. Onun içinde sizlerle paylaşmaya karar verdim..

İlk önce yazıya ait fotoğrafa şöyle bir bakmanızı değil de şöyle iyice bir bakmanızı istiyorum!

Neyi mi göreceksiniz?
Yazıyorum efendim. (bu arada ben daha yazmadan her tarafımı kaşıntı tuttu.)

Özellikle de size söylüyorum Sevgili Hanımefendiler.

Şimdi son kez olmak şartıyla, tövbelerinizi üç (3) kere tekrarlamak kaydıyla ediyorsunuz ve bir daha da çarşıdan pazardan, oradan buradan satın aldığınız iç çamaşırlarınızı yıkamadan önce asla giymiyorsunuz.

Anlaştık mı?
Söz mü?
Teşekkürler hanımlar..

Yoksa fotoğrafta da gördüğünüz gibi, göğsünüz olur büle, büle, göz göz. (Allah korusun!) Yoksa böyle olur demek istiyorum!

Sağ üstteki fotoğrafta görmüş olduğunuz manzara (!) birçok uzakdoğu ülkelerinde yaşayan bir sinek türünün larvaları yani yavrularıymış..

Bu sinek türü ''doğdukları'' anda karınları çok aç olurmuş.. Derinizin altına girdikleri andan itibaren karınlarını doyurmaya başlarlarmış. (sen koru yarabbim) :(

Bizim vücudumuz o an onlara bir ziyafet sofrasını andırıyormuş.. Asıl olay burada başlıyor..

Antropoloji uzmanı olan Susan McKimley, Güney Amerika'da gerçekleştirmiş olduğu bir sergisinden döndükten sonra göğsünde oluşan bazı delikler dikkatini çekiyor ve hemen doktora gidiyor.

İlk önce ne oldugu anlaşılmıyor ama kendisine Antibiotic veriliyor ve deniliyor ki zamanla bu delikler kapanacak..

Ne yazık ki göğüste şişme, dayanılmaz ağrılar ve kanama başlayınca Susan McKimley, budefa bir uzmana gitmeye karar veriyor..

İşte bu randevu hayatını değiştiriyor ve çok önemli bir durumla karşı karşıya oldugunu anlıyor.. (Orijinalde bunun ne oldugu belirtilmemiş)

Buradaki mesaj ne mi?

İngilterede yaşayanlar için, diye not düşmüşler ama bence hepimiz için geçerli, her hangi bir yerden satın alıp giydiğimiz cazip iç çamaşırlarımız, dünyanın birçok değişik ülkesinde üretiliyor ve haliyle bize ulaşmadan önce ve paketleme sırasında veya paketlerde beklerken ya da üretim anında kaç el değiştirip nelere ve nasıl parazitlere maruz kaldığını biliyor muyuz? HAYIR.

Bilmediğimiz bu sebeplerden ötürü de LÜTFEN YENİ SATIN ALDIĞINIZ İÇ ÇAMAŞIRLARINIZI GİYMEDEN ÖNCE MUTLAKA YIKAYINIZ…

Ben nasıl mı öğrendim?

Bana ulaşan bir email sayesinde..

Diyorum ki fazla vakit kaybetmeden herkes kendi etrafından başlayarak bu yazıyı tanıdığınız bütün bayanlara gönderiniz..

Unutmayınız!

Aldığınız bütün kıyafetleri bıcı - bıcı yapmadan giymeyin kardeşim..

Ne demişler; ''temizlik imandan gelir''

Hem sonra nereden bileceğiz ki satın aldığımız iç çamaşırların içinde hangi parazitlerin yuvalanıp yuvalanmadığını?

Sağlık ve huzur içinde yapacağınız nice hayırlı alışverişler diliyorum.

Sağlık ve sevgiyle..

*******

Sayın Serdar Temiz Beyefendiye!

Benim adıma gerçekleştirmiş olduğunuz, bu özverili araştırma için, size sonsuz teşekkür ederim. Bu iyiliğinizi hiç unutmayacağım!

Saygılarımla efendim..

Gönül notum: Bu haberin gerçek olup olmadığına ister inanırsınız, isterseniz inanmazsınız, aklınız ve fikrinizce özgürsünüz..

Ama bende burada diyorum ki siz yine de tedbiri elden bırakmayınız sevgili hanımlar..

Yukarıdaki fotoğrafa gelince, üzerinde oynandığı gerçekmiş!

Kaynak:

http://www.truthorfiction.com/rumors/i/infestedbreast.htm

http://www.snopes.com/photos/medical/breastrash.asp



DİKKATİNİZE!

BU HABERİN DEVAMINI ORJİNAL FOTOĞRAFLARIYLA BİRLİKTE LÜTFEN OKUYUNUZ !

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=106916

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..