Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
293
 

Ölen pkk kadınları...

Ölen pkk kadınları...
 

ağlamadığın bir tek bu kaldı?


Fransada PKK bürosunda çalışan 3 kadın kimliği belirsiz kişiler tarafından vurularak öldürülmüş. Bugün ismi lazım değil Türkiyenin en çok tıklanan bir haber sitesindeki ana haber başlıklarından 10 tanesinin 5i bunlarla ilgiliydi. Yok kimlermiş, yok neden öldürülmüşler, yok kim öldürmüş ne bilim komşuları ne demiş falan filan. Sonra başbakan, Bülent ARINÇ, Hüseyin ÇELİK hemen açıklama yapmış. Bİr TÜRK olarak aklıma bir sürü soru geldi:

1-Fransada öldürülen 3 PKKlı hainden bize ne? Onların kendilerine göre 't.c' vatandaşı olmak dışında neden ilgilendirsinler ki bizi ki onlar kendilerini hiç bir zaman bu şekilde görmemişlerken bile.

2- Bir maganda kurşunu ile yaşamını yitiren küçük çoçuğu satır arasında okuyup katilleri için kılını kıpırdatmayan hükümet, dağda askerine kurşun sıkan hainler öldürüldü diye takipçisi olacağız neden der ki?

3- Bülent ARINÇ'ın insanlık duygusu. Bu şekildeki ölümü kimse hak etmiyormuş da konuya çok üzülmüş. Sayın Arınç 20 yaşındaki kendi vatandaşın sen rahat konuşabil diye dağda hangi kalleşliklerle can veriyor senin haberin var mı? Şehit ailesine inanmıyorsanız bir şey yapmayalım deme cesaretini gösterir, neden çıkıp bu olayda da kendi başlarını yediler diyemedin? Korkun mu var? Her fırsatta çıkıp biz allahtan başka kimseden korkmayız derken nasıl iyiydi nasıl güzel oylar geliyordu :)

4- BDP'lilere göre ise olayı Türkiye yapmış zaten. Allah size akıl fikir versin. Türkiye bir suikast yapacak olsa ordan mı başlar siz dururken.

Bence herkes durumun ciddiyetinde ve vehametinde olmalı. Eğer bazı konularda dönüşü olmayan yollara girersek sonumuz ortadoğu ülkelerine döner.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 54
Toplam yorum
: 26
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 934
Kayıt tarihi
: 10.02.12
 
 

Artvin- Hopa doğumluyum.elektrik-elektronik mühendisiyim. İşten fırsat buldukça kendimce yazdığım..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster