Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Anılar
 

Ölen var ama aradığımız kişi değildi

Merhaba sevgili arkadaşlar,

Güzel bir bayramın ardından yine yeni bir iş günü koşuşturma trafik ve de stres başladı hayatımızda.Ama olsun yaşıyoruz ya sağlığımız yerinde ya başka neyin önemi var ki .Bu hafta benim de hayatımda yeni bir ilk de başladı ölene kadar kullanacağım benle olacak bir şey çok tedirginim aslında hayatta en çok korktuğum şey kilo almak ama mecburen hipotiroid teşhisi konuldu eh bunun içinde devamlı ilaç kullanmam gerekiyormuş.

Abartıyorum ama nerdeyse yüz kişi aradım.Doktor hemşire herkes benden bıktı içeyim mi içmeyeyim mi neyse dün törenle başladım ne de olsa birbirimize alışmak zorundayız, bu yüzden benim acayip spor yapmam gerekiyor.

Arkadaşlar ben düşündüğüm gibi konuşan biriyim burada yazı yazmak kolay da ama şu düzeltmeler yok mu yani nasıl modern resim oluyor ne çizmiş anlamıyorsun bile niye onlara izin var da bize yok ben İzmirliyim ve de konuşmalarımı anlamak neden zor geliyor insanlara.Bakıyorum da ne yazarsam yazayım dil bilgisine uymuyor.

Bizim iş yerinde staj yapan bir öğrenci arkadaş vardı, babasını kaybetti bizde 3 arkadaş mesai çıkışında taziye sunmak için gidelim diye düşündük adresi aldık kızın evi Gümüş pala da tahsildar arkadaş arabayı kullanıyor.Ama abartısız 3 saat kadar evi aradık bir türlü bulamıyoruz zaten gecekondu muhiti ve de çok karışık inip soruyoruz şu adres cenazeleri var derken en nihayet bir kadın tamam doğru geldiniz. Az ilerde vefat eden biri var aradığınız yerde burası dedi.

Bizde adresi bulmanın sevinciyle hemen o eve gittik. Acayip kalabalık vardı beni bayanların olduğu yere aldılar iki erkek arkadaşı da diğer odaya okuma varmış o bitti helvalar geldi ama bizim öğrenci kızı hiç göremedim. Ailesiyle sohbet ettik bir ara ölen adamın karısı geldi yanıma ama kadın çok yaşlıydı kızın annesi olması ihtimali bence hiç yoktu.

O anda yanlış cenaze evin de olduğumuzu anladım, ölen adamın kızı geldi babamı nerden tanırdınız dedi hiçbir şey diyemedim yanlış bir evde yanlış bir taziyedeydim. Arkadaşlara seslendim gidiyoruz diye arabaya binince durumu açıkladım. Sanırım çok kötü bir durum ama belki yarım saat kadar güldük sonuçta bir yabancının helvasını yemiştik.

Hepinize gerçek sevgiler diliyorum.hoşçakalın

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..