Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Olmasa da olur mu?

İnternette 500 liradan 300 liraya düşmüş bir çanta size 200 lira kâr mı ettirir yoksa 300 lira zarar mı?

Bir ara kamu spotu vardı ya sevgili Yalın şarkı söylüyordu fonda. ''Olmasa da olur..'' Yıllardır bir şey alırken aklıma o şarkı gelir. :) Bana çok yakışan çok güzel olan bir elbise 50 liraya düşmüş almalı mıyım? Markası da çok iyi fiyatı da.. Sonra düşünüyorum, iyi de ben pek elbise giymem ki. Elbiselerim de var giymek istediğimde dolabımda 7-8 tane hatta..

İnstagramda gördüğüm o şık havalı pozları istemiyorum. Sadece içinde mutlu olduğum anları ölümsüzleştirip paylaşmak istiyorum. O yüzden nerede ne giydiğim pek önemli değil. Yüzümdeki makyaj, saçımın rengi..

Lisede Nurhan hocam vardı. Kadın belki 30 yıllık kazakları o kadar temiz kullanmıştı ki hala giyiyordu. Tam da nostaljik giysilerin eşyaların moda olduğu zamanda eski zaman tarzında bir kazağa 200 tl vermiyor kendi giysilerinden giyiyordu. O kadar özeniyordum ki ona. Herkes yine eskileri giymiş.. diye dalga geçerken benim gözümde hep o kadar güzel o kadar mantıklı bir insandı ki..

Bir insan güzel, vücudunu öne çıkaran giysiler giydiği için dikkat çekecekse bence hiç çekmesin. Yani ben en azından o görüşteyim. Zaten her zaman güzel giyiniyorum. Her kazağım her tişörtüm benim için çok anlamlı. Ama güzel kombinler o yılın modası giysiler almadığım için mutsuz olmamızı isteyen bir zamandayız malesef. :)

Siz Nil'in dediği gibi istediğinizi giyin.. Ne söylemek istiyorsanız söyleyin.. 

Minimalizm belgeseli izledim. Hemen hemen hepimiz ona yakın bir hayat yaşamak isterdik değil mi? Az eşya, çok huzur. Adam evini taşımak istese iki bavulla komple taşınabilir. Sadece değer verdiği ve devamlı kullandığı şeyler var evinde. Hepimizin dolabında çok gyisi var ama giydiği şeyler sayılı. Kitaplıklar bile öyle. Ben en sevdiğim kitap hariç okuduğum kitapları dağıtırım. Rafta tozlanacak ihtiyacı olan kişiler okusun. Hem ekonomik olarak hem yaşam biçimi olarak her şey kolaylaşacak bizim için. Her gün ne giysem diye düşünmüyor minimalist yaşayanlar.

Almadan önce düşün. OLMASA DA OLUR MU? :) 

Kendine iyi bak güzel insan..

 
Toplam blog
: 27
: 208
Kayıt tarihi
: 21.03.20
 
 

Plato MYO Çocuk Gelişimi mezunu. Atatürk Üniversitesi AÖF halkla ilişkiler öğrencisi. Çocuk atöly..