Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '12

 
Kategori
Dünya
 

Ölüm sektörü!

Ölüm sektörü!
 

Pazarlanması en kârlı mal silah! Sektörün adı da ölüm sektörü!


İnternette bir fıkra paylaşılır. Sınır kapısında geçen bir motorsiklet sürücüsü ile gümrükçünün arasındaki hikaye... Motorun selesinde kum torbası vardır. Gümrükçü arar tarar kaçak birşey bulamaz. Adama izin vermek zorunda kalır. Aradan yıllar geçer, gümrükçü emekli olur. Adamı bir yerde görür sorar:
- "Benim artık gümrük görevlisi olarak yetkim yok. Senin kaçakçılık yaptığını biliyorum ama ne kaçırdığını bulamadım. Bunu bana söyler misin?" Adam da emekli gümrükçüye gülerek:
- "Motorsiklet kaçırıyorum!" demiş.

İşte olay budur!

Herkes, ABD'nin Ortadoğu'daki derdinin PETROL için zannediyor. Aslında petrol bahane! Petrolden çok daha değerli bir kaynak var! Tüketim toplumu! Ne tüketiyor bu toplum? SİLAH!

Bütün mesele SİLAH TİCARETİ... ABD ekonomisi, SİLAH üzerinde dönen bir -sözde- SAVUNMA SANAYİSİ ile geçiniyor.

Herkes PETROL için zannediyor ama asıl işleri SİLAH TİCARETİ... ABD ekonomisi, SİLAH üzerinde dönen bir -sözde- SAVUNMA SANAYİSİ ile geçiniyor.

Bu silah tüccarları KANLA BESLENİYOR! Kan dökülmeden bu kadar çok para kazanılamıyor. Bol kan içebilecekleri iki alan var. Biri ilaç sektörü diğeri savaş sektörü.

Savaş dönemleri, bu parazitlerin en sevdiği dönemler.

Murat SEVGİ
www.twitter.com/muratsevgi

 

 
Toplam blog
: 370
: 1092
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

1969 doğumlu. Tasarımcı, endüstriyel otomasyon sistemleri için yazılım geliştiriyor. Yüksek öğren..