Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ölüm

Ölüm
 

İnsan ölümü ne zaman düşünmeye başlar? Zannedersem çoğunuz yaşlılıkta diye cevap verecektir.Bunun dışındaki cevapları sıradan sayamam, ölümü özlemek şimdilerde kolay lolay kimsenin harcı değil. Oysa ki felsefe hayatı tanıtarak adım adım ölüme hazırlar insanı. Düşünmek yaratılanlar içinde sadece insana verilmiş ise işte işe yaraması gereken yer burası ÖLÜM değil midir?

Ölüm insana neden korkunç gelir diye bir anket yapmışlar, sadece ölüm anında duyulan acı insanları korkutmuş, ilerisi için tahmin yürütmek sadece hayal gücümüze bağlı. Dinimizde ölüm anlatılırken insanlar hayatlarını gözden geçirirler, korkarlar çünki günahsız insan yoktur. O kadar kısa gelir ki yıllar geçince insana, sanki onca yıl geçmemiş bir çırpıda bitivermiş gibi.

İnsanın canı en çok geçmişe yanar, geleceği yiyip bitiren geçmişe. Geçmişe takılmayın önünüze bakın derler, hani bunu yapanda pek nadir görülür. Benlik duygusu kendimize acıma duygusu üzerimize öyle bir abanır ki kurtulabilen baba yiğit nerde? Gam çökerken omuzlarımıza bir pehlivan gibi atabilen nerde?
Ölümü özlüyorum arkadaşlar, bıktım bu yalan ve adaletsiz dünyadan. Artık hakikat adalet istiyorum, insanlarla karman çorman değil güvenerek yaşamak ve mutlu olmak istiyorum.Ben ölümü özlüyorum.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..