Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '10

 
Kategori
Anılar
 

Olumlu düşünmenin gücü

Olumlu düşünmenin gücü
 

Düşünce gücüne inananlardanım. Neyi yogun şekilde düşünürsek er ya da geç onu yaşarız…

Asıl önemli olanda korkunun korktukca yakınımıza daha bir gelmesi, bunu engellemek zaman ister çaba ister ve düşünce gücü ister.

Yaşantımızda ne çok duygu mevcut…

Mutluluk, heyecan, korku ve dahası…

Bunlar en doğal yaşamdaki rollerimiz, İnsanı insan yapan haller.

Ama nedense mutsuz olmak istemedikce mutsuzluklardan korktugumuz için inadına gelir mutsuzluklar yanı başımıza.

Geçenlerde bir arkadaşımla güzel bir akşam geçirmek için gittigimiz sinemada neşeli bizi mutlu edecek bir film bulamadıgımız için… ‘’’Ejder Kapanı’na girelim” dedik…

Sanki mutsuzluğu çektik!…

Filmin polisiye olduğunu bilerek izlemeye başladık ama bu kadar kasvetli bir film olacağını ikimizde tahmin edemedik yarısında çıktık… sohbet sırasında filminde etkisiyle‘’organize işler’’den konuştuk “iyilerin içinde kötü, kötülerin içinde iyi olduğundan” bahsettik….

Hayatı bazen biz çok yaşanası yapıp bazende cehenneme döndürmeyi başardıgımızdan konuştuk.

Ertesi gün nedensizce düşündügüm olumsuzluklar geldi aklıma…

Televizyondaki çocuk kaçırmaları, savaşlar aç insan dramları, bir koltuk sevdasına bir birine giren insanlar, olumsuz ne varsa yükledim beynime ve üzülmekle yetindim çünki dünya kocaman ben içlerinde bir toz tanecigi ne yapabilirimki bunca kötü olumsuz olayı nasıl düzene sokabilirim ki kendimce en iyi şeyi yaptım. yaradanıma şükrettim… saglıgıma, aile içi huzuruma, işimde mutlu çalışmaya her şeye ve her nefesime şükrettim.

Olumsuzu olumluya çevirmeyi başardıgıma şükrettim bazen öyle zordurki olumsuzlukları olumluya çevirmek.

 
Toplam blog
: 63
: 1955
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Emine Zaimoğlu 21/12/1971 doğumlu. Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi resim bölümünü okudu. R..