Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '16

 
Kategori
Deneme
 

Ölümüne

Ölümüne
 

I will always be with you-Hep seninle olacağım
And I love you- Ve seni seviyorum
Love you to death- Ölümüne (Kamelot)”

Bir sonraki sayfaya geçmeye korkan her erişkin gibi çocuk olmayı hayal ediyordu. İnşallah diye geçirdi içinden. Evet, bugün farklı bir evrenin köşesinde doğmuş bir insan olarak hayatımın diğer dünyalılarla aynılaşmasını kabul edemiyorum. Fark ettiğim üzere yaşananların gerçeklikle hiçbir ilgisi olmadığı gibi her şeyin yalan olma ihtimali kuvvetle muhtemel!

...

“Seni seviyorum!”, ”Hem de ölümüne”...

Seni mi yoksa yaşamımı mı terk ettim ben? Yoksa ülkemde olanlardan sonra ülkemden mi yoksa senden mi kaçtım ben?

“Nereye gidersek gidelim aynı kişi oluyoruz!”

Hepsi zırva! Ben hangi kişiyim? Ben, ben miyim yoksa? Yaşadıklarım benim hayal ettiğim şeyler mi yoksa başıma gelenler mi?

“Hep seninle olacağım!”

İlelebet beklentisiz bir beklentiyle beklemiştim seni! Oysa var olmadığını biliyordum. Nereden mi? O güne değin anlatılan yalan hikayelerden! Hepsi zırva!

“Aşk da demokrasi gibi var olamıyor!”

Demokrasi nedir? Halkın yönetimde eşit haklara sahip olması mı? Halkın azınlığa hakim olması mı ya da kollaması mı? Her oyun eşit olduğu bir yönetim biçimi mi demokrasi? Yoksa dikta ile bize dayatılan sandık hareketi mi? Halk için demokrasi ne ise aşk için demokratlık o mudur? Aşkta demokrasi yaşanabilir mi? Kadın ve erkek ilişkide eşit bireyler midir?

“Ölümüne seni seviyorum...”

Artık vatansızım, aşksızım ve ölüyorum....

https://www.youtube.com/watch?v=y9BwQGYDLXg

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..