Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Ömrüm sana endeksli

Ömrüm sana endeksli
 

Ömrüm Sana Endeksli


Gözlerim gözlerinden, aksın kalbine insin
Dolunayım yükselse, ben seni anıyorum
Yollarında bekletme, gözbebeğim renklensin
Tutsağın olalı yar, bir sende kanıyorum.

Ruhumun akranısın, canıma can katansın
Ömrüm sana endeksli, sol yanımda atansın.

Aklımın peşi sıra, hep sana kaçıyorum
Gözlerim gözlerinde, şâd olsun deryalansın
Kol kanatsın gönlüme, sevginle uçuyorum
Ruh ikizim yüreğin, sevdamla ırgalansın.

Gönlümün fermanisin, canıma can katansın
Ömrüm sana endeksli, sol yanımda atansın.

Devasa hislerimsin, sende açılıyorum
Yüreğimin izine, doldukça doluyorsun
Pembeleşen yüzümü, harından alıyorum
Seni senden alınca, canda can buluyorsun.

Dünya böyle tanısın, canıma can katansın
Ömrüm sana endeksli, sol yanımda atansın.

Bilsen nelerden geçtim, sevdamın rotasında
Meşkine pas geçerken, aşkını besteledim
Seni es geçer miyim, gönlümün notasında
Yaratana el açtım, hep seni üsteledim.

Kalbimin sultanısın, canıma can katansın
Ömrüm sana endeksli, sol yanımda atansın. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..