Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Onlarla birkaç saat ömre bedel

Onlarla birkaç saat ömre bedel
 

Bu başlığı Milliyet'in magazin içerilikli haberinden aldım...

Evet tahmin ettiğiniz gibi güzel alımlı ve popüler olan kişilerle yaşanılan anların ve bu anlar için ne kadar bedel ödenmesi gerektiği ile ilgili bir yazıydı.

Resimdeki hatunlar çok güzeller eğer bir erkek olsaydım sanırım o bedel ödenerek kendime özel konser bile verdirdirebilirdim !!..
ama inanın resimler ya da ödenecek bedelleriyle ilgim yok öylesine baktım ve düşündüm...

Kim, kiminle ve neyi bir kaç saat birlikte yaparsa bir ömre bedel olur dedim...

Düşünsenize bir ömre bedel olmalı...
**

Aklıma Gönlü kırık bir aşık geldi...

Sanırım sevdiğiyle geçireceği bir kaç saat onun için bir ömre bedel olurdu..

sonra

Bir ana geldi aklıma
Oğlu Askerde gurbet elde olan ana
Bir kaç saat onu görüp koklayıp ve hoşsohbet ettiğini
bir ömre bedel olmazmıydı.

Ya

Dokuz ay karnında evladını taşıyan anne
Evladını eline alamadan koklayamadan yitirdiyse
Düşünsenize
Bağrına basıp koklamak için ona verilen o dakikalar bir ömre bedel değil midir.

Ya

Minik bir kız çocuğunun
Bayram gelirken aklındaki kırmızı pabucu yatağının başında gördüğünde
Yaşadığı mutluluğu görmek bir ömre bedel olmazmı.
(benim hiç olmadı.!)

Ya da

Başının okşanmasına muhtaç bir erkek çocuğuna
Elini vererek birlikte mavi kuyruğu olan uçurtmayı uçurtmak
ve çocuğun sevinç çığlıklarını görmek bir ömre bedel olmazmı .

Ben mi

Ben bir kaç saat babamla geçirip sarılıp onu koklayıp onu ne kadar çok sevdiğimi söylemek için
kalan ömrümü verirdim..
Toprak kokusu babamın kokusunu sildi
Mermer taşlar babamın sıcaklığını götürdü.
Kalan ömrümü vermeye hazırım bunları tekrar hissetmek için ama

...

İnsanların parayı bu kadar değer verdi ve bir ömre bedel olarak gösterilen haberin değeri ne kadar basit kalıyor demi...

Ölüm
tüm gerçekliği ile orda

...

Ya sizler bir ömre bedel olacak anı nasıl ve kimle yaşamak isterdiniz düşündünümüz hiç !

****

Sevgilerimle.

Gelincik.

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..