Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Orada olacağım...

Orada olacağım...
 

Mezarımın başında durup ağlama
Ağlayanlardan hoşlanmam bilirsin
Ben o gün batımında saklı olacağım
Ben o günün yeniden doğuşunda belireceğim
Ben o çiçeklerin tohumunu bıraktığı yerde olacağım
Ben o dalgaların kıyıya vurduğu yerde duracacağım
Ben o gidilmesi zor yerlere gidiyor olacağım
Ben o ağlayan masum çocuğun gözyaşlarından akacağım
Ben o yağan yağmurun altında ıslanıyor olacağım
Ben o dalan gözlerin baktığı yerde olacağım
Ben o üzülen insanların yanında duracağım
Ben o güzel yunus balıklarıyla yüzüyor olacağım
Ben o çalan müziğin notasında saklı olacağım
Ben o gökyüzünde parlayan yıldızların yanında olacağım
Ve SEN
Ve SEN
Beni her andığında sana bakıp gülümsüyor olacağım
Ölüm zamanı geldiğinde; Orada olacağım...

 

Şiir-Edibe Toğaç
 11.10.2010 Tarihli ilk özel şiirlerimden...

http://www.dailymotion.com/video/xf5mze_orada-olacagim-edibe-togac_music 

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..