Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '12

 
Kategori
Siyaset
 

Oradan, buradan, şuradan

AKP Bozkurt ilçesi başkanı: “Örtüsüz kadın perdesiz eve benzer. Perdesiz ev ya satılıktır ya da kiralıktır” demiş.
Tanrı'm, ne yaparsın?!..
Ben bu adamların inandığı dine inanmıyorum.
Tanrı, kuluna zulmetmez, insan kendi kendine eder.
Çuvalla, çarşafla uğraşacağını da sanmıyorum.

Üniversite sınavlarında din kültürü ve ahlak bilgisi dersinden soru gelecekmiş.
Hani, bir söz vardır: 'millet gider Mersin'e, biz gideriz tersine..' diye.
Batı, aya çıkalı 43 sene oldu. Biz din eğitimiyle uğraşıyoruz hala..
Gel de, Schponhauer'a rahmet okuma!..
Çocukken empoze edilen dini eğitim sayesinde insanlar bağnazdır, düşünmez, sorgulamaz...
Türkiye reformun yapılabileceği en son ülkedir.

Başbakan, kuvvetler ayrılığından şikayet ederken, bilinç altındaki o tek adam hayallerini iyi yansıtıyordu.
İd-ego-süper ego'su belliydi.

Mustafa Yıldırım - 17-12-2012

 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..