Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '08

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Ormanda taşocağı/ Güneyköy

Ormanda taşocağı/ Güneyköy
 

Yalovada şahane bir orman köyü, meşeliklerin, kestanelerin arasına saklanmış tam bir saklıköy.. Bülbüllerin, gugukların öttüğü, çakalların gezdiği şirin bir köy..Yani yakın zamana kadar öyleydi, taşocakları bu köyü istila etmeden önce. Piknik için ideal bir yerdi ama şimdi heryer toz toprak içinde.. Güneyköy.

Ocagın biri köyün başında, biri sonunda..Kamyonların hızla cıkarttıkları toz dumanı bütün köye, meyva agaclarına, yollara dogru ilerliyor..Köyün çayırları öyle güzel ki..Ama o güzelim dutlar, erikler, kirazlar hep tozlu..

Ormanın ve köyün doğal güzellikleri kaybolurken, neden ormanda ocak açılmasına izin veriliyor anlamıyorum.. Köyün bu halı beni cok üzüyor, ama köylüler pek şakayetcı degıl ki tepkı göstermıyorlar.. Doğanın korunması konusunda çok üzmitsizim, karamsarım, en güzel ormanköylerimizden biri gözgöre göre yok ediliyor...Bu beni gercekten üzüyor ve keşke bazıları gibi gamsız olsam diyorum...




Özlem Özmen

 
Toplam blog
: 11
: 1099
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Çevrecıyım yesilaycıyım.. İ.Ü: BYYO mezunuyum.. Mimar Sinan EĞİTİM Fakültesinde pedogojik formasyon ..