Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '08

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Hayvan düşmanları

Hayvan düşmanları
 

images


Çevremdeki insanların genelinde yaygın olan hayvan düşmanlıklarına bir türlü anlam veremiyorum. Bu insanlar neden şu masum yaratıkları sevmez? Şimdiye kadar kendi apartmanımızda öyle çirkin şeyler gördüm ki..
Alt dairedeki hanım, bahçede kedi istemez!Kedimiz çok uslu, nazlı, masum bir kedi..

Bir akşam etrafı saran köfte kokularına miyavlanan siyah beyaz annepisiye içerden bir maşrapa su getirip döküverdi de şaştık kaldık, Ne vicdan ama..Bu aralar bizim satanistadam, kediye su sıkmaya başladı.Daha da fenası bahçede bulduğu köpek dışkılarını kürekle alıp bizim cıceklerın altına koydu.Muhtara söyleyınce ınkar etti...pöhh.
Ben hayvanlara kötü davranan insanların gün gelip size de tekme atabileceklerine inanıyorum.İnsanlara çok şirin davranan bu şakşukacıevhanımı maalesef kedilere düşman..Ailece sadist eğilimleri olan şeytanruhlu, fıtratı bozuk insanlar... Bir diğer düşman da karşı dairesindeki öğretmen:bu tipe göre de kediler bahçede ve giriş kapısı cıvarında durmayacak! Eğer kapıda o güzel gözlü kediciğe rastlarsa karınlarına BİRER TEKME, olmadı koca taşları atar;dişli ve güçlü biri olduğu için ses çıkaramadık.Yavrular su içsin diye bir tas koyduk, ona taktılar, attılar tası.Kavga çıktı.Kedilerin haklarını savunurken biz mağdur olduk..Zavallı ispinozlara ceviz kırıkları ve ekmek atamazmışız...Bahçe takıntılı adam ve onun yardakçıları kızıyor..

Birileri malesef bütün kedi ve köpekleri zehirledi... pamukpisi de öldü... satanistler galip çıktı malesef...

Üstün Hoca son kitabında şöyle diyor; hayvanlara, sokak çocuklarına yardım edenler onurlu insanlardır...

Özlem Özmen-yalova

 
Toplam blog
: 11
: 1099
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Çevrecıyım yesilaycıyım.. İ.Ü: BYYO mezunuyum.. Mimar Sinan EĞİTİM Fakültesinde pedogojik formasyon ..