Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '20

 
Kategori
Deneme
 

Ortalamaları Düşürenler

Hani anket filan yapılıyor, sen 100 adam elli; ortalama 75.

Bana ne ya, beni 50’lik adamla niye topluyorsun!

Diyelim ortalama ömür; adam yemiş içmiş 30’unda…Sen 100 yaşında babalar gibi… Seni 70’e filan düşürüyor.

Ben 70 yıl mı yaşadım! Bana ne 30’unda şeapmış!

Yok yani bu anketlere ortalamalara ya bizi ya da onları dâhil etmesinler.

Koç ile dilenciyi topluyor, böyle bir şey olur mu? Koskoca Koç holding bu yüzden ekmeğe muhtaç duruma düşüyor. Niye insanların itibarını düşürüyorsun, onları Somali’ye ekle!

1000 kitap okumuşum adam hiç okumamış, toplayıp bölüyorsun, o da okumuş oluyor.

Böyle şey olmaz kardeşim, ortalama da neymiş!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..