Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ortaya Karışık!

Ortaya Karışık!
 

alıntı.


Ne kadar paylaşımcıyız farkındamısınız a dostlar. Sosyal paylaşım siteleri sayesinde biri bizi gözetliyor modundayız şükür Allahıma! Ne giydik, ne içtik, neredeyiz, kiminleyiz kendi rızamızla ifşa ediyoruz cümle aleme, yetmezmiş gibi yeni başladığımız işi, akşam gittiğimiz yemeğin fotoğraflarını yorumlama, beğenme, dürtme telaşındayız buna da şükür!. Herşeyimiz apaçık ortada, hayır hayır rahatsız olmuyorum da şaşırıyorum sadece. Garip bir durum da var aslında, tamam her şey apaçık ortada ama samimiyet yok. Onca kalabalığın içinde genelde yalnız insanlar. Dürtüp duruyoruz birbirimizi işte. Sanal kahveler, çiçekler, çikolatalar...Bir dost ile içilen booool köpüklü kahvenin yerini tutarmı sanal ikramlar sevgili dostlar?

**************

Hani bir oyuncak varya; hacıyatmaz. Bilirsiniz işte bir o yana, bir bu yana düştü düşecek derken devrilmez her defasında savrulup savrulup ayağa kalkarya, hıh işte öyle hissediyorum bu aralar kendimi yine. Savrulup devrilmeyen, ayakta kalmaya çalışan hacıyatmaz!

***************

Kadın vardır üzerine gelen kadına "hayır" der, kadın vardır üzerine gitmeye "evet" der...Ahhhh bu kadınlar çok tehlikeli çooook.2. hatta 3. kadın olmaya razı iken Sibel Üresin gibi kadınlarda çıkar "çok eşlilik yasal olsun "der!

***************

Tuhaf bir şeklide hızla geçiyor zaman, Hele benim. Sırtımda kendi imalatım yumurta küfelerimle nasılda hızlı geçiyor...Kuş olup uçmak istediğim zaman bir bakıyorum ki ağaç olmuş kök salmışım...

***************

Çiçeklerle süslenmiş şık masaya; domates çorbası sanat eseri gibi süslenmiş salata, patates, incecik dilimlenmiş ekmekler ve bal kuzumun gözlerindeki ışıltı eşlik etmişti. İş dönüşü karşımda 14 yaşındaki ergen oğlumun emeklerini görünce yine gözlerim yaşarmıştı...Yüreğindeki bu romatiklik, gözlerindeki muhteşem ışıltılar ve kalbindeki sevgin hiiiiç bitmesin canım oğlum.

***************

Oğlumu bekliyorum okul bahçesinde, o içeride SBS için ter dökmekte, ben de bahçede dilimde dualar, ama kulağım etrafımda. iki genç sohbet ediyorlar, biri diğerine soruyor.

laaaa kıssadan hisse ne demek?

diğeri cevaplıyor:

-Nebiliiiiim oğlum hisse senedi galiba!!!!!!!!!

******************

Fatih Sultan Mehmet, istanbul'u fethettiğinde 21 yaşındaymış, Abdi İpekçi Milliyet'in başına geçtiğinde 24, Mimar Sinan'da Selimiye camii'ni bitirdiğinde 86 yaşındaymış. Şimdiki gençlere bakıyorumda...

*****************

Sınav demişken, EFE tam sınava girecek az zamanı kalmış "ilk yarım saat şifre varmı yokmu onu çözmeye çalışırım" demezmi bana, ben de zaten panik ve heyecan içindeyim sanki ben sınava gireceğim, ciddiye alıp sıkı sıkı tembihlerde bulunuyorum sakın çocuğum sakın öyle düşünüp de zamanını boşa harcama gibi...Nasıl da kafalarını karıştırdılar çocuklarımızın.

********************

Gülüsemek bulaşıcıymış, biliyormusunuz?

*******************

er şeyin başı sağlık bea:)) (sulukule klasiklerinden)

***************

"Yüreğim
kafesim dar gelir yüreğime
yüreğim uçar gider o dal senin bu dal benim
konar konar...
yüreğim kuş gibidir
kuş beyinlidirde
döner gelir benden hesap sorar"

(Şairini bulamadığım bu şiiri Perran Kutman'dan dinleyip, çok beğenmiştim.)

***************

Sevgiyle ve sevginizi hakedenle kalın:)

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..