Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
ÖSYS
 

ÖSS canavarı

Türevle işim karışık bu aralar
İçinden çıkamadığım havuzlar
Kendimi buldum bir magnetik alan içinde
Harmonik hareket yapıyorum kendimce
Patlıyor içimde fırtınalar
İkiyüzyirmi volt elektirikli saçlarım
Arşimete ben bin basarım
Newton kırk yıllık arkadaşım
Bana yerçekimi vız gelir
İşten güçten enerji kalırsa bana
Metobolizmamı düzelticeğim bu yaza
Ot gibi oldum fotosentez yapıyorum
Evrimi çok mantıksız buluyorum
Öf pis bir koku var burda
Metan gazı çıktı yine açığa
Bu sıkıntı bu gerginlik baydı beni
Vanderwaals kuvvetlerim zayıfladı gitti
Hem çözünürlük hem de kimyasal dengem yitti
Atıyorum atıyorum tutmuyo
Fotoelektronlar yerinde durmuyo
Burada ısı sıcaklık epey arttı
Celcius amca da sonunda kaçtı
Fahrenayt telefonu yüzüme kapattı
Kelvin en sadık olanı çıktı
Diziler seriler limitler
Kafam karışık karmaşık
İşlem güçlüğü var bende
Elektirikler kesildi hocam dün gece
En son beni hastane de bulmuşlar
Yaralamış beni eter içen çocuklar
Bu öss beni fazla yordu
Ama yılmak yoktu
Bu bir yarış ya da şeytan üçgeni
Belki de bir hortum sarmış seni
Çıkamazsın vazgeçmek yok
Hırslıyım azim ben de çok
Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın
Duy beni öss canavarı
Meydan okuyorum korkmuyorum
Duy beni öss geliyorum

NOT Sadece biraz gülümseyelim istedim üniversite sınavına gircek tüm adylara şimdiden başarılar:)

 
Toplam blog
: 9
: 414
Kayıt tarihi
: 30.12.07
 
 

1988 Ankara doğumluyum. Üniversite öğrencisiyim. Endüstri mühendisliği bölümündeokuyorum. ..