Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
ÖSYS
 

öss sınav sonuçları

öss sınav sonuçları
 

Milli Eğitim Bakanımız, bugün son olarak yapılan OKS sınav sonuçlarını açıklarken, ÖSS sonuçlarının yarın açıklanacağını. bilgisini de verdi.

15 Haziran 2008 tarihinde yapılan Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) ile 22 Haziran 2008 tarihinde yapılan Yabancı Dil Sınavının (YDS) değerlendirilmesi ve ortaöğretim kurumlarından alınan diploma notlarından adayların Ortaöğretim Başarı Puanlarının (OBP) hesaplanması çalışmaları tamamlanmış.

Sonuçlar yarın 12 Temmuz 2008 Cumartesi günü saat 10.00’da Yükseköğretim Kurulu Toplantı Salonunda basına açıklanacaktır. Adaylar sonuçları 12 Temmuz 2008 Cumartesi günü saat 10.30’dan itibaren http://sonuc.osym.gov.tr/SonucSec.aspx ve http://www.osym.gov.tr/ adreslerinden öğrenebileceklerdir.

ÖSS sonuçlarının açıklanmasıyla, ÖSS tercihleri yapılacak.

Yarını heyecanla bekleyen siz gençler… Tüm yarınlar sizindir. Unutmayın…

2008–2009 öğretim yılında YURTKUR kurumlarında kalmak, burs ve öğrenim kredisi almak isteyenler 1 Temmuz ve 3 Ağustos arasında YURTKUR’ a başvurmalılar. Yurtlar, 8 Eylül'de öğrencilere açılacaktır.

Sınav sonucunuz ne olursa olsun, sizlere hayatınız boyunca başarılar diliyorum. Yarınlarınıza her şeye rağmen, umutla bakın...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..