Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '07

 
Kategori
İnançlar
 

Ötedeki tanrı

Ötedeki tanrı
 

Tanrı, bize bizim dışımızda bir varlık gibi yansıtılıyor. Sanki ruhsal bir bedene sahip oracıkta bir yerde yaratılmışları izliyor ve istediğinde müdahale ediyor gibi. Kurallarını uymadığımızda cezaya ve ateşe hazır gibi..Niyetlerimizi ona bildirmek için sanki onu acımıza ikna etmek gerekirmiş gibi. Sanki insanlığı başka inanışlar için bölmüş de insanlık aynı Tanrı için savaşıyor gibi.Sanki onun dini benimkinden ona göre üstün, benim dinim bana göre onunkinden üstün gibi.. Sanki bir kesim kendi zihinlerince kendini özel sınıfına koyuyor gibi.En önemlesi tapınılması gereken dışımızda gibi, görmedimiz duymadığımız ama dışımızda bir yerde ve denilene göre her yerde.

Benim Tanrım Bu Değil.

Benim Yaradıcımın ismi Allahtır. O, tasavvuf bilgilerinin günümüz bilimi ile anlatıldığı dilde, var olan herşeydir.Herşey olan o aslında tekdir.Madde ve madde ötesi O'dur ama o kelimelerle anlatıldığında '.. ' değildir.Varolan tekliktir bütünlüktür ama içinden sadece bir tanesi değildir. Melekiler ve diğerleri ve biz de dahil gerçekte Yaradanın özelliklerini kendi nisbetlerince sahip olanlardır.

Bana kalırsa, günah sevab gibi kavramlar; insanı boyutta ceza ve korkuyu yanında getiriyor gibi gözükse de daha yüksek bir boyutta, yarattığı siiteminin işleyiş biçiminden bize sunduğu işaretlerdir.Yarattığı sistemi anlamak için, işaretlerden yola çıkılıp, yine yaradandan olan bilim ve pozitif yaratıcı düşünce ile, kendi kapasitemiz doğrultusunda sistemin gerçeğini bilebiliriz.

Var olan gerçekliği, onu kelimeler ile tanımlamaya başladığımızda aslında onun bizdeki görünen suretini tanımlıyoruzdur. Oyüzden bazenleri tüm kelimeler kıfayetsizdir.

Benden- senden olan, benim kısmı sürette' O', O'nunda insan olma sınırı ile 'Ben' olduğu bir yaradan.
Sistemini anlamamız için, içimize dürtü uyandıran bir yaradan.

Bana kalırsa, Yaradan Evrensel Bilinç dedikleri şey değildir. Yaradan, evrensel bilinci sistemin denge ile işleyişi için yaratmış olduğu ama bu sistemin kendisi ama daha fazlası olandır.

Boyutlar birbirinin içine çok girdiği, uzantılar ile sonsuza gittiği bir varoluş.

Kuantum fiziği ve holografik evren bilgileri tasavvuf bilgeliği ile birleştirdiğinde ve 'enerji' açıklanabilen yönlendirilebilen olduğunda ve bu enerjinin düşünce boyutundan maddeye geçiş evresindeki 'sır' , insanlık için açıklığa kavuştuğunda, bunu ve daha fazlasını anlayacağız.

resim:http://images.google.com.tr/images?q=the+god&gbv=2&ndsp=20&svnum=10&hl=tr&start=0&sa=N
gerçek sayfası:abagond.wordpress.com/2007/05/28/god/ imiş.
 
Toplam blog
: 20
: 1393
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

Öğrenci ..