Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Ötekileşmek- Ötekileştirilmek..

Ötekileşmek- Ötekileştirilmek..
 

Renklerin birleşimi.....


Bir kapının ardındaydı gözlerin..

Sen yukarı bakarken gözlerinden akanlarla bağladın, ömrünün kalan yarısına benle başlayacak günleri..

Son orada bakarken gözünden bana yayılanları durdurmaya çalışmadan katlanarak yerleşmeye başlayacağını ömrüme ve bilmiyordum yerleşeceğimi ömrüne...

Kaybetmeyi düşünmeden, yaşanılacaklara anlamlar yüklemeden, yeni yollar çizerek yollar üstüne, kaybolduk gözlerimizde..

Seni kattım kendime, kendine kattın benliğimi..

Senle çoğaldım, senle var oldum yeniden, benle bütünleştin, yaş aldın, anlam aldın, hayat aldın, benle kazandın, senle kazandım tadların en mavisini..

Vardın, vardım..

Kattın, kattım, kazandın, kazandım..

Sen bende, ben sende yaşadım, sen bende yeni benler keşfettin, ben sende yeni kelimeler öğrendim…

Yazmayı öğrendim sende, susmayı öğrendim, sevmeyi, kazanmayı, katlanmayı, var olmayı, şarkıları SENİ öğrendim sende….

Konuşmayı öğrendin bende, yok olmayı, seni sen yapanları öğrendin bende, yaşamayı, tadları, BENİ öğrendin bende…

Hayatın bir anlamını daha öğrendik birbirimizde…

Önce sendin, bendin…

Sonra BİZ dik cümlelerimizde.. Anlamlı cümlelerin baş harfi olduk birbirimizde…

Kaybolduk hayatta beraberce, bir gün güneşin doğuşuna anlam yükledik beraberliğimizden, bir gün yağan kara yükledik...

Hayatın tüm renkleri gökkuşağı gibiydi bizde. Her renkten bir kazanım elde ettik, sen geldin renklerden kırmızıyla yaşamıma, ben geldim renklerden maviyle yaşamına…

Mavinin huzurunu getirdim sana, sonsuzluğunu, güvenini, doğallığını, benle bütünleştirdiğin maviyle neşe sundum sana..

Kırmızının tutkusunu getirdin bana, aşkını getirdin, dikkatini, sarmalamasını, senle bütünleştirdiğim kırmızıyla aşkı sundun bana..

Yerleşmişken bu kadar hayatlarımızda YOK olduk birdenbire….

Biz, biz olmanın tadından vazgeçtik. ÖTEKİLEŞTİK yaşamlarımızda…

Sen bende ÖTEKİ, ben sende ÖTEKİ olduk.. Kaybolduk biz sevgili, gittik birbirimizden, yabancılaştık. Sen başkasıylayken andın beni, ben düşüncelerimde andım seni… Düşlerimde kaldın, düşlerimde yok oldun, düşlerimde var oldun…

*ÖTEKİ olabilmeyi, yerine koyabilmeyi, geride durabilmeyi öğrendik zamanla hayatlarımızda…

En son kimin hayatında ötekileştirildik, en son kimi ötekileştirdik yaşamlarımızda hatırlayabiliyor musun?

* Sezen AKSU : Farkındayım.

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..