Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Otoyol kenarında seks molası mı?

Otoyol kenarında seks molası mı?
 

Merhaba,

Ankara - İstanbul otoyolunda Ankara'yı çıktım, Sincan ve organize sanayi yol ayrımını geçtim yola devam ediyorum. Kısa bir süre sonra ara ara "duraklanması yasak olan" otoyolun kenarında park etmiş bazı kamyonlar gördüm. Sonra dikkatimi şekti, bazı kadınlar dolaşıyor etrafta. Bazıları otoyolun kıyısındaki tepelerden aşağı iniyor. Karşıdan karşıya geçmeye çalışanlar var.

Bu bölge polis bölgesi mi yoksa jandarma bölgesi mi bilemiyorum ancak bu kadar çok mola meraklısının kontrol edilmesi, otoyollarımızın sahipsiz bırakılmaması gerekir. Çünkü otoyollarımızdan her gün binlerce araç geçiyor. Çocuklar, aileler gece-gündüz otobüslerde seyahat ediyor. Dolayısıyla, tahmin edebileceğiniz manzaralar toplumsal olarak hiç hoş değil. Ayrıca hastalık saçılması, daha ciddi tehlikeler doğurması da oldukça mümkün. Çünkü burada "mola" veren arkadaş belki yükü teslim ettiği yerde de "mola" veriyor. Yani, gerisini siz tahmin edin.

Hemen ekleyeyim... Geri dönerken de benzer manzaralar vardı.

İyi düşünmek, denetim yapmak lazımdır.

Saygılar.

 
Toplam blog
: 142
: 1570
Kayıt tarihi
: 17.03.09
 
 

İnternet ve bilişim teknolojileri konularına ilgi duyan, yenilikleri takip eden ve bu yenilikleri pa..