Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '19

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Oturma Modası Renkliliği

Hangi sektör olursa olsun ilginç bir reklam görsem ya da bir kampanyadan haberdar olsam hemen ilgimi çeker oturur araştırırım. “Kampanyanın amacı ne, dikkat çekmeyi nasıl başarıyor? “ gibi sorular sorarak ulaşılmak istenen amaca yoğunlaşırım. Bu çok zevkli değil mi? Siz bir kampanya ya da reklam görüyorsunuz ama aslında onda emeği olan o kadar çok kişi var ki, bir sürü fikir birleşiyor birleşiyor ve ortaya o manzara ortaya çıkıyor. Sanki bir kişi fikrini belirtmese o manzara eksik kalırmış hissi uyanıyor insanda.

Evet hep gıdalardan, güvenli gıda tüketiminden, yeni ürün gelişimlerinden, dikkat edilmesi gereken huşulardan, gıda sektöründen bahsediyoruz ama mühendisiz diye de böyle farklı alanlar ilgimizi çekmesin mi? Bu sefer dikkatimi çeken şey gıda sektöründe yer alan bir markanın kampanyası oldu. Renklere ve renklerin enerjisine her zaman önem veren biriyim ve bu kampanyada da öncelikle ilgimi çeken sarı rengi oldu. Sonrasında da kampanya kapsamında gördüğüm eşyalar hoşuma gitti. Belirli şartlar ve kurallar dahilinde tüketicilere hediye edilen bu eşyalar kulaklık, terlik, battaniye, çorap, pijama, sweatshirt gibi minik basit şeyler aslında. Hoşa giden kısım, bu ürünlerin orijinal olması ve yıllar geçtikçe o orjinalliğini koruması ve hatıra olarak kalması. “ Oturma Modası” konseptinde karşımıza çıkan bu sevimli kampanya bazı tüketiciler için “ Aman ne var bu kadar yazacak bunu.”  tepkisini veya “ Vay tam da yazdığın gibi orijinal.”  tepkisini almış olabilir. Önemli olan benim ve insanların anlık olarak hoşuna gitmiş olması bence.

Bir duruma farklı açılardan bakmak ne kadar önemli,  bu yazıda değerlendirdiğimiz kısım tüketicinin ilgisini çeken reklam, renk,  kampanya ve konseptler.. Gerçekten zevkli ve rengarenk bir alan bu. Gözlemlediğim kadarıyla gençlerin hoşuna gidiyor bu tarz farklılıklar, her geçen gün daha yenilerini görmek ve sektörü canlandırmak dileğiyle!

Sağlıkla Kalın!

Not:” Pijamadan bile mutlu olabilen bir nesiliz.”

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge BİLGE

 

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..