Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Bilgisayar
 

Otuz dakika...

Otuz dakika...
 

Herhangi bir bilgisayar.


İlk önce bilgisayarımı açıyorum. Sonra oyuna giriyorum. Otuz dakika bazen bir saat oynuyorum. Ondan sonra bilgisayar ''çat'' diye kapanıyor. Ben hiç birşey anlıyamıyorum. Diğer bilgisayarlardan fazla ses çıkartıyor. Yani çok uğultu yapıyor. Şimdi size özelliklerimi yazıcam. İyi mi kötü mü siz karar verin?

Sistem:

Microsoft Windows XP
Professional
Versiyon 2002
Service Pack 2

Bilgisayar:

AMD athlon(tm) 64 Processor
3000+
2.01 GHz, 512 MB RAM
Fiziksel Adres Uzantısı

Yani aslında sırf oyuna girince kapanmıyor. Hani flash oyunlar olur ya siteden oynuyorsun. Onlarda bile kapanıyor. Daha ne diyebilirim bilmiyorum. Yardım ederseniz çok sevinirim. Eğer bir fikir bulamassam yapıcaklarımı aşağıya yazdım.

Yapılıcaklar:

1- Format atacağım.

2- Prizi yenileyeceğim.

3- Kasayı kontrol ettireceğim. (Bilgisayarcıya götürücem.)

4- Eğer hiç biri işe yaramazsa satmayı düşünüyorum.
 
Toplam blog
: 39
: 3063
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1995, İstanbul doğumluyum. Öğrenciyim. Kitap okumayı, yazı yazmayı, müzik dinlemeyi severim. RBK...