Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '08

 
Kategori
Bilgisayar
 

Biri beni durdursun...

Biri beni durdursun...
 

Herşey Nursen ablamın facebook sayfasına bakmamla başladı. Kocaman bir "K" harfi ile "Kelimatör" oyunu oynadığını yazıyordu. Bende sayfama eklemekte sakınca görmedim. Sonuçta ablam oynuyorsa, hoş ve eğlenceli bir oyun olmalıydı. Oyun açıldığında da, ekranda "Dikkat bağımlılık yapabilir" yazısı çıkıyor, "Hadi canım! " diye düşünüyor insan. Ama ne yazık ki, ben bu oyuna kapıldım. Oğlum ve eşim ekrana bakan halime bakıp gülüyorlar, oynarken pür dikkat kesiliyormuşum.

Basit bir kelime bulma oyunu gibi gelebilir insana ama işte bir şekilde kendisine bağımlı yapıyor. Size sekiz harf veriliyor, bu harflerle en az üç ve en çok sekiz harfli sözcükler buluyorsunuz. Bazen 3, 4, 5, 6, 7, 8 hepsinden bulmanız gerekiyor, bazen de yalnızca üç ve sekiz. İşin kötü yanı puan alabilmek için tüm sözcükleri bilmeniz gerekiyor, aksi takdirde başlangıç puanınız bile olamıyor. Baktım bir türlü sabredip tamamlayamıyorum, az sözcüklü oyunlarda şansımı denemeye karar verdim. Çok sayıda seçenek olduğunda sabır ve kararlılıkla düşünmeniz gerekiyor. Bazen de olmadık sözcükler olduğunu görüp şaşırabiliyorsunuz. Yıllar önce evimize ilk bilgisayar girdiğinde ve internetle tanıştığımızda uzun süre bilgisayar başında oturmaktan bel fıtığı olmuştum. Şimdi de, uzun zamanlar geçirip başka rahatsızlıklar olsun istemiyorum, dolayısıyla "Biri beni durdursun" feryadını duydunuz. Şaka bir yana, çok kendimi yormadan bu oyunu oynamayı seviyorum. Google da Kelimatör yazdığınızda bir çok sitede bulabiliyosunuz. Facebook sayfanıza yerleştirdiğinizde de kişiselleştirebiliyorsunuz. Oynamak isteyenlere başarılar diliyorum, sevgilerimle


Resim kaynak

http://www.beysehirliyiz.biz/Portal/images/photoalbum/album_2/bilgisayar.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..