Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '11

 
Kategori
Siyaset
 

Oynaksa Recep, Kemal ne acep?

Oynaksa Recep, Kemal ne acep?
 

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Denizli’ye yaptığı ziyaret sırasında çeşitli temaslarda bulundu. Bu temaslarda vatandaşın dertlerini dinleyen Kılıçdaroğlu, vaat ettiği projelerle alakalı Başbakan Recep Tayip Erdoğan’ın şahsına yönelik: “Kaynağın nerde?” sualine kendince yanıt vermiş. “Kemal Kılıçdaroğlu alkışlar arasında: “Başbakan bana kaynak demiş. Ben bu Ülke'nin kaynağıyım çimentosuyum, bu ülkenin kaynağı çimentosu olacağız. Onu söyleyenlere Oynak Recep denir." demiş. 

Herhalde Kemal Bey iktidara geldiği zaman ülkeyi, ekonomisini ve bu bağlamda işsizliği kaynak olarak bahsettiği çimentoyla düzeltecek. İfadelerinden bu anlaşılıyor. 

Ayrıca Türban’ı ben çözerim deyip, Erzurum’da kendisine yöneltilen türban sorularını geçiştiren, türbanı rahibe kılığına benzeten belediye başkanı hakkında hala cezai bir müeyyide tatbik etmeyen Kılıçdaroğlu’nun Erdoğan’a oynak demesi bir başka garabet konusu. 

2009 yerel seçimleri öncesi türban ve çarşaf açılımıyla adeta o kesimleri bağrına basar bir tavır sergileyip, Erzurumdaki türban sorusunu “Halkın işsizliğinden ve açlığından dem vurarak geçiştiren Gürsel Tekin’den bahsetmemekte herhalde “kabalık” olur diye düşünüyorum. Bütün bunları belirttikten sonra Oynaksa Recep, Kemal ne acep? sualini yöneltmekte herhalde bir parça hakkımızdır diye düşünüyorum. 

 
Toplam blog
: 204
: 673
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

Adım Harun ÖZYURT. 11 Şubat 1983 günü Almanya'nın Frankfurt şehrinde doğdum. 1986'da Türkiye'ye dönd..