Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '13

 
Kategori
Projeler
 

Oyuncağımı paylaşıyorum.

Oyuncağımı paylaşıyorum.
 

Oyuncağımı Paylaşıyorum.


Dursunbey Üçeylül İlkokulu öğretmen ve öğrencileri oyuncağımı paylaşıyorum isimli örnek bir projeye imza attılar. Sosyal etkinlikler çerçevesinde isminden sıkça söz ettiren okul, güzel projelere imza atmaya devam ediyor. 

Öğrenciler yanlarına almış oldukları oyuncaklar ve hediyeleri köy ilkokullarındaki öğrenci kardeşleri ile paylaşmak için yola çıktılar. 
 
Bugün Üçeylül ilkokulu önünden bir minibüs ile Çakırca ve Şabanlar köylerine hareket eden öğrenciler, başlarında okul müdürü İbrahim KARPUZLUK, öğretmenleri Meyil BODUR, Burcu Gözde YILDIRIM ve Emrah SEVGİLİ  ile birlikte arkadaşlarını ve kardeşlerini sevindirdiler. 
 
Arkadaşlık, kardeşlik ve paylaşma örneği sergilemek ve köy okullarındaki öğrenciler ile tanışmak için başlatılan proje sayesinde kaynaşan öğrenciler güzel bir gün geçirdiler. 
 
Şabanlar ve Çakırca köylerinde sıcak bir şekilde karşılanan öğrenciler, beraberlerinde  getirdikleri hediyeleri arkadaşları ve minik öğrencilere verdiler. Köy okullarındaki öğretmenler ve öğrenciler de, örnek davranışları ve ziyaretlerinden dolayı Üçeylül ilkokuluna teşekkür ettiler.
 
Toplam blog
: 94
: 183
Kayıt tarihi
: 15.11.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1970 yılında ailenin ikinci oğlu olarak Dünya'ya geldim. Eskişeh..