Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '06

 
Kategori
Özel Günler
 

Özel bir gün

31 Aralık 2006 tarihi uzun yıllar farklı bir gün olarak yerini koruyacak. Bilindiği gibi, bu sene kurban bayramının ilk günü ile yeni yıl aynı tarihlerde buluştu. Haftalar öncesinden bu sene yeni yılın nasıl kutlanacağı konuşuldu, “Kutlama” ve “kurban” kelimelerini aynı cümle içinde sıkça duyuyoruz. Birbirimizi tebrik ederken, “iyi seneler ve hayırlı bayramlar” diyoruz. Bu özel iki günün aynı tarihlere denk gelişini güzel bir işaret olarak yorumlamak istiyorum. Hani yeni yıla nasıl girersek bütün bir yılın da öyle geçeceği inanışı vardır ya, işte ben diliyorum ki 2007 yılı da bayram tadında, sevdiklerimizle sağlık ve neşe içinde geçsin. Bayram gibi dört gün değil, bütün bir yıl sürsün güzel günler. Bayram sevdiklerimizle buluştururken bizi, yeni yıl da yeni ümitlerini, sevinçlerini, gerçekleşen dileklerini beraberinde getirsin.

Bugün yeni yılda ve bayramda yapılanları beraber yapıyor olacağım. Evet belki eski bayramlar gibi değil şimdikiler ama yine de bayram demek, en basiti, bir telefonla mesafeleri aşıp bir “el öpmek” demek. Sabah kalktığımda yatağımın başucunda bayramlık “cici” lerim yok ama yıllardır elini öptüğüm bir annem var yıllardır olduğu gibi. Uzaktan da olsa bayramını kutladığım sevdiklerim var. Tamam, belki çocukluğumdaki gibi kapı kapı dolaşıp, komşuların elini öperek çikolata almıyorum ama benim içimdeki çocuk hala her bayramda “bugün bayraaaam erken kalkın çocuklaaaar “ şarkısını söylüyor. Bakmayın ben aslında bayram yıllarını toz tutmuş kitaplar kadar eski günlerden anımsamıyorum, yirmi üçümdeyim hala ama olsun yine çok şey değişti ama ironiktir ki bazı şeyler de aynı kaldı demek istiyorum kendimce. Yeni yılı da sevdiklerimle evde geçirdiğim gibi, yine aynı şekilde kutlayacağım. Bütün bunlar aynı günde yaşanıyor ki bu benim için yeni bir yıla tam da “bayram” gibi başlamak anlamına geliyor. En azından bugün için, bir kaç gün için, hüzünlerimize, dertlerimize , yapabiliyorsak eğer, bir “es” verip, tadını çıkaralım diliyorum. Ramazan bayramım buruk geçmişti, dileğim hayatımdaki bir kaç eksikliğin son bulup kurban bayramına ve yeni yıla daha mutlu girmekti, sanırım bu dileğin gerçekleşmiş olmasının huzuru var ki üzerimde, bu yıla diğer yıllardan daha umutlu gireceğim ben. Bir çok akrabamın yanımda olmayışının bir hüznü olsa da, onların sağlıklı olmaları ve aradığımız zamanki sevinçleri de yetiyor bana.

Bir dileğim vardır hep: Bu yıl bir önceki yıldan daha güzel geçsin! Yeni yıllarda daha nice bayramlara sağlık, neşe ve elbette barış içinde girelim. Başta aileme, “özel”ime, tüm sevdiklerime ve herkese nice mutlu yıllar ve hayırlı bayramlar diliyorum.

 
Toplam blog
: 7
: 687
Kayıt tarihi
: 27.12.06
 
 

Karadenizin en güzel şehirlerinden birinde, Samsun'da doğdum. Üniversiteyi İstanbul'da okudum. Kısa ..