Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '06

 
Kategori
Özel Günler
 

Yeni yıl ve bayram ve duygularım

Yeni yıl ve bayram ve duygularım
 

Çocukken ya da henüz doğmamışken de yaşandı mı bilmiyorum ama 2006' nın son günü ile Kurban Bayramı' nın ilk günü birbirinin içine giriverdi işte.

İlk kez yaşanan bu durum karşısında ne yaptım biliyor musunuz ? Hiç bir şey :) Sanki bayram ve yeni yıl gelmeyecekmiş gibi davrandım taa ki bu güne kadar.

Önce, yeni yıl hazırlığı mı yapsam, bayrama mı hazırlık yapsam diye bir telaşa kapılsam da sonunda herşeyi oluruna bırakmaya karar verdim. İyi de oldu. Sabah bayram geldi çattı evimize çok da hoş geldi, güzel geldi; e akşam da 2006 gidecek 2007 gelecek ve eminim ki 2007 de 2006' nın yerine keyifle kurulacak.

Birbirinin içine geçen iki özel gün de olsa insanın sevdikleriyle bir arada olması kadar güzel bir şey yok şu hayatta. En büyük mutluluk bu, tabii sağlımızın da yerinde olması koşuluyla.

Kurban Bayramı ile ilgili farklı bir gelişme var bu yıl. Sabahtan beri evlerin kapılarının önünde koyun sesleri duyulmadı hiç ve sokaklarda da kurban kesimi ile ilgili kötü görüntüler yoktu. Acaba insanlar yeni yıl telaşıyla kurban kesimini mi ertelediler yoksa artık bazı şeyler daha bilinçli ve medeni hale mi geliyor diye düşündüm. İkinci düşüncemin gerçek olmasını da yürekten dilerim elbet yeni yıla girerken.

Bilgisayarımı açtığımda maillerimi kontrol ederken, Milliyet Blog yazarlarından yeni yıl kutlamaları geldiğini gördüm. Nasıl sevindim anlatamam. Benim yavaş yavaş blog dostlarım da oluyor demek.:)

Sevgili Yaprak Eser, Sevgili Eylül, Sevgili Ahmet Yılmaz ve Sevgili Kuşkayası çok teşekkür ederim. Sizin ve tüm Milliyet Blog Yazarı arkadaşlarımın bayramı ve yeni yılı kutlu olsun. 2007 hepimize güzellikler getirsin ve hep birlikte olalım, yazılarımızı paylaşalım.

Sevgiler

Özlem Akaydın

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..