Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '11

 
Kategori
İzmir
 

Özel şehir İzmir

Bir şeyin kıymeti en iyi ona uzak kaldığında bilinir derlerdi hep... 

O zamanlar aklıma pek takmadığım bu cümleyi şimdi çok daha iyi anlıyorum... Evet İzmirimden uzaktayım ve ben bu şehri çok özlüyorum.. 

Kocaman bir şehir, dolu dolu yaşamlar, bi tarafı yoksulluğu barındırırken içinde diğer tarafı zenginliğin tüm ihtişamını yaşatıyor gelenlere... 

İzmir... 

Kordonun o kendine has kokusu,  

Konakta saat kulesi,  

Güzelyalıda Asansör keyfi,  

Balçovada teleferik,  

Çiğlide o kimsenin bilmediği benim gizli sahilim sığınma mekanım, balık ekmeği.n huzur veren kokusu yanınada biramı verdiler mi değmeyin keyfime... 

Yaşamadan kimse anlayamaz izmire olan özlemimi, şu an kokusuna duyduğum o ihtiyacı.. 

Aslında ben izmirli değilsem de bi şehri yaşadıkça aşık olmaktır bu benim yaşadıklarım.. 

Çok özlüorum insanların sıcaklığını, sokaktan geçen satıcının boyoz var yumurta var diye bağırışını... Alsancak kelimesini duyduğumda içimde oluşan mutluluğu izmiri anlatırken gözlerimin içindeki sevinci, hatta şu an şunları yazarken bile yaşadığım duygular... herşey o kadar farklı ki... Tıpkı İzmirim gibi... 

Adı gibi kendi de özel ve güzel şehrim, İzmirim, çok özlüyorum seni... 

 
Toplam blog
: 2
: 378
Kayıt tarihi
: 28.06.11
 
 

23 yaşında Ege Üniversitesi uluslararası ilişkiler mezunu bir bayanım yazdıklarımı sizlerle paylaşma..