Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '11

 
Kategori
Deneme
 

Özgürlüğe gerilen Tellerin şarkısı

Özgürlüğe gerilen Tellerin şarkısı
 

İçimdeki özgürlüğün sesi sıçramayı bekleyen bir ateş gibi. Dikenli teller karşımda sırıtarak dursada ben içimdeki bu ateşle onları eritebileceğimi biliyorum. Biliyorum insan bir şeyi yeterki istesin. Yeterki kararından dönmesin. Ama çok zor oluyor bu bazen. Umudum kırılıyor. Diyorum ya bu telleri geçerken ölürsem. Yine esir olarak ölmeyecek miyim? Ne anlamı kalacak o zaman bu çabanın. Neden çırpınacağım ki bu kadar. Bana çizilen sınırlar içinde yaşamak varken. Azıcık acı çeker, gül gibi yaşarım. Hayır öyle değil işte. Eğer ben bu çabayı vermezsem yok olacağım. Boşa gitse de çabam ben gayret ettim diyeceğim en azından. İnsanlar benim savaşımı örnek alacaklar. Belki bunun için ben feda olacağım ama başkalarının özgürlüğü için ise kapı açacağım. Bunun için vazgeçmeyeceğim. İçimdeki ateşin beni güçlendirmesine ve harekete geçirmesine izin vereceğim. Kaybetsemde bir şeyler yapmanın haklı gururuyla öleceğim.
 

 
Toplam blog
: 4
: 1256
Kayıt tarihi
: 03.06.08
 
 

Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi-TurkMSIC Kırıkkale LC LPO ..