Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Özgürlüğün en büyük Sembolü

Özgürlüğün en büyük Sembolü
 

Rengarenk balonları aldım elime. Nasıldır bilirsiniz, özgürlüğün en büyük sembolüdür balonlar. İlk başta inceledim özgürlük bağımlısı renklerini. Bir müddet iç geçirdim, duygularım girdi araya. Aslında onların da özgürlüğe ihtiyacı olduklarını düşündüm ve yavaşça bıraktım ellerimden. Ne kadar da kusursuz yükseliyorlardı göklere, özgürlüğe. Özgürlüğü insanlar bile tadamazken balonlar nasıl tadıyor diye düşünürken aklıma en çarpıcı nokta dokundu birden; İnsanlar, balonlar kadar masum muydu?

 

 
Toplam blog
: 4
: 377
Kayıt tarihi
: 23.11.11
 
 

Duygularını sadece kağıtlara dökebilen çoğu insandan sadece biri. 97 doğumlu, kendi çapında bir ş..