Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '08

 
Kategori
Siyaset
 

Özgürlüğün ruhu

Özgürlüğün ruhu
 

özgürlüğün ruhu ...


Ülkemde neler oluyor böyle gerçekten inanamıyorum, günlerdir aynı masalları dinleyıp duruyoruz bir kişi çıkıpta dur demedi sanki herkez memnun konumundan .

Çözülcek bir sorunda değil aslında, genellikle matematık derslerinde rastlardık sayıların birbiri ile çakışını ve sonunda soru ortada kalır boş bırakırdık. Bakıyorumda şimdiki şıklardan özgürlük seçilir olmuş tanımını bilmesekte, bizlere ne getirceğini düşünemesekte.

Tahmin etmişsinizdir neyden bahsettiğimi, gerçekten yazmak istediğim en son konu bu, son konuşulanlar türbanla yatıp türbanla kalkıyor tüm ülkem. Canım sıkıldı bu soruna yada sorun bile demek istemiyorum öylesine bir olay bence.

Aslında yapılacak onca şey varken neden benim ülkem böyle bir konuyu gündem yapıp ikiye bölünüyorki, şimdi konuşulan yada en son duyduğum şey genelde ilgilenmem ama hangi kanalı açsam llk duyduğum şey oldu bu üniverstelerde türban serbest olsunmu olmasınmı şimdi nasıl çıkılır bu işin içinden.

Serbest olursa ne olur demeli ilk önce, bence hiç birşey değişmez hani özgürlükten bahsediyoruz ya hani mecburiyetten okulun önünde başörtülerini çıkartıyolar ya o kalkıcak ortadan ve üniverstedeki öğrencilerimiz gerçekten özgürlüklerini yaşıcak bizim geleceğimiz olan öğrencilerimiz.

Ama geçen gün duyduklarıma inanamadım bile çünkü rektörler kapalı öğrencilerine hakettikleri notları vermicekleri yönünde tehtit de bulunmuş, neden yani nasıl bir düşünce bu bunun neresi özgürlük yani bir insanın başı açık olduğu zamanmı çağdaş ve laik yaşamış oluyor böyle bir saçmalık ne gördüm ne de duydum ve inandımki bu ülkede bence özgürlük denen kelimeyi kimse almasın ağzına bu ülkede özgürce yaşanmaz böyle düşünüldükçe, çünkü bu bir değerdir bence ve buna saygı duyulmalı.

Birde olmazsa yönünü düşünelim neler yaşanır eskisi gibi devam edilip bizim öğrencilerimiz yine okul önlerinde bir köşede ayıp gibi görünen olayı gerçeklestirip mecburen kendı seçim hakkına tecabüz edilen baş örtülerini çıkartıp istemedende olsa okula başı açık giricek.

Böylelikle laik bir ülke olucaz sölenen sözlere göre ben buna sadece gülerim arkadaş böyle laiklikte olmaz, özgürlükte bana masal anlatmasınlar bırakın isteyen istediği gibi yaşasın parazit olmasın kimse ...

 
Toplam blog
: 29
: 526
Kayıt tarihi
: 31.12.07
 
 

Şafak Soysal Ünıverste öğrencısıyım, yazı yazmayı ve okumayı cok sevıyorum sanırım bu kadarı yeter..