Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '10

 
Kategori
Deneme
 

Özledim ben seni.

Düşünüyorumda şimdi bir sen varmışsın gerçek olan . Bir seni sevmiş bu kalbim . Ben seni benimle ol diye sevmedim . Ben seni karşılık beklemeden , hergün aklımda sen, kalbimde sen, vazgeçilmezim olduğun için sevdim . Gözlerin gözlerime değdinde, beni izlediğinde beni benden alıyordun sanki. Bir söz söylediğinde ne söylesem , nasıl davranmalıyım diye düşünüyordum . Biliyorum ki ben imkansızı seçmiştim. Zor olanı, belkide beni sevmeyecek birini sevmiştim. Ama sevmiştim işte. Bıkmadan, usanmadan, pes etmeden hep seni aramıştım gözlerimle. Hep senden bahsetmiştim sözlerimde ama farkedemedin bile.

Sana kitlenmiştim. Sadece sen vardın. Bırakıp gitmiştin ya hani bir zamanlar sende beni. İşte o zaman umut etmeye başlamamıştım geri gelmen için. Ama seni hala çok seviyordum. Beni en çok mutlu edecek şey sendin. tabi beni en çok üzende sendin. Neden bilmiyorum ama hala aklımdasın.

Belki diyorum.. belki hatanı anlar gelirsin yine .. Belki bu sefer insan olmayı başarabilirsin diyorum kendi kendime . Bunu senden beklemek o kadar zor ki ama. Sen farklı birisin. Sıradan bir erkek değilsin biliyorum tek farkın vurdumduymaz olman. Sana değer verenleri görememen ...
Şunu unutma .

Sen nerde olursan ol, nereye gidersen git, bana ne dersen de
Gözlerim yine senin o tutku dolu bakışlarını arıyor her yerde..

 
Toplam blog
: 10
: 737
Kayıt tarihi
: 09.01.10
 
 

Merhaba arkadaşlar. Adım Gamze Masrafçı . 15 yaşındayım ve İstanbul'da ailemle birlikte yaşıyorum. Y..