Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '10

 
Kategori
Deneme
 

Aşık olmak bambaşka bir şeydir

Aşık olmak ne demek hiç düşünüdünüz mü? Ben düşünmedim aslında, yaşadım adeta. Onu yaşayabilmek her dakikanda, aklında hep onun olması. Acaba şimdi ne yapıyordur? Kimi düşünüyordur? diye sorular sormak kendine. Aşık olmak başka, bambaşka bir şeydir. Yürek ister, güven ister. Aslında insan aşıkken kendini kaybeder. Sevdiği insan ona küfür etsede vazgeçemezsiniz onu sevmekten.

En imkansız biri olsada aklından çıkamamaz onu. En büyük tutkusu haline gelir hatta. Aşık olmak başka, bambaşka bir şeydir. Düşünüyorum da şimdi ben ona neden bu kadar bağlıyım? Neden aklımda hep o var? Ama cevabını inanın bende bulamıyorum. En güçsüz halim konu 'o' oluncaki halim. Bir bir şey dese 'onun' hakkında güçsüzüm inanın çok güçsüzümm. Laf bana söylenmişçesine, benim yüreğim iğnelenmişçesine üzülürüm. Sanki hayatımda tanıdığım tek gerçek 'o'ymuş gibi geliyor. Bazen gözler konuşur dersler ya. O zaman erkekler neden bu kadar kör? Ona en güzel aşkı vermeye hazırken, yüreğim onun için pır pır ederken bu kadar vurdumduymazmı aşka karşı. Aşık olmak bu demekir işte. Gerektiğinde 'onu' unutmak için değilde onu severken başkasını seviyorsa eğer 'o' inanın hiç bu kadar basit değil yaşamak. Aksine ölümü seçecek kadar güçsüzüm ona karşı.

Seçmiştim de, denemiştim de zaten ama olmadı yapamadım. Bir oyun hazırladım içinde 'o' ve 'ben' vardım. Aşıktık deliler gibi, birbirimize sarılmaya bile kıyamıyorduk. Gözlerimiz anlatıyordu içimizdeki o büyük aşkı. Ama sadece senim kurguladığım bir oyundu bu. İster zaaf deyin, ister heves ama ben sevgimin adını aşk koydum ..
Aşık olmak böyle bir şeydir işte başka, bambaşka bir şeydir. .
 
Toplam blog
: 10
: 737
Kayıt tarihi
: 09.01.10
 
 

Merhaba arkadaşlar. Adım Gamze Masrafçı . 15 yaşındayım ve İstanbul'da ailemle birlikte yaşıyorum. Y..