Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Özledim

Özledim
 

Özledim


Özledim.
Aşktan, sevgiden, güzel bir anımdan bahsetmeyi özledim.
Uzun zamandır gülmeyi özledim.
Çılgınca bir şeyler yapmayı özledim.
Zevkle yemek yemeyi, bir şeyleri hesapsız ufak tefekte olsa almayı özledim.
Seyahat etmeyi çok ama çok özledim.
Neşheyle her hangi bir yerde rastladığım, her hangi biriyle sohbet etmeyi özledim.
Özlediğim sevdiklerimi coşkuyla aramayı özledim.
Memleketimin her hangi bir yerinde güvenle, huzurla gezmeyi özledim.
Kendimi özledim.
Aynaya baktığımda,
"Bugün ne hinlik yapsam" diyen o muzip çocuksu kadını, gülen gözlerimi özledim.
O kadar uzun zamandır mutsuz, umutsuz ve yaşlarla dolu ki o gözler,
Ben ''beni'' dahi özledim.
Anamı, babamı, abimi nasıl ama nasıl özledim
onu anlatamam zaten.
Bir ben değilim bu hallerde.
Biliyorum.
Sebep olan herkese olsun Ah'ım.
40 milyon "şehit" var bu ülkede.
Ölüyoruz ve biz artık mütemadiyen hep
"Özlüyoruz"

Ş.A 

 
Toplam blog
: 24
: 149
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

30 Yıllık imalat hayatımda, muhasebe ile başladığım kariyer basamağımı, şirketimizin, imalat - fi..