Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
Dostluk
 

Özlem iyi ki varsın

Önce, MS'Lİ hastalar ve yakınlarını tanıdım, arkadaş oldum. Bu tanışma İzmir'de başladı, İstanbul'da devam etti. İstanbul'a, İzmir'den kızımın üniversiteyi kazanmasıyla geldim. Zaten burdan giştmiştişm İzmir'e. İlk taşındığımız dönemde Mecidiyeköy'de oturuyorduk. Betaferona orada başladım. Dünkü yazımda bahsetmiştim, bu iğnenin hemşiresi olduğundan.

İşte ilk iğneye Meciyeköyde otururken başlandı ve ilk hemşirem bir ay gün aşırı bana iğneyi nasıl yapacağımı öğretmeye geliyordu. Fatoş hemşire kulakların çınlasın. Evet birkaç ay Fatoş hemşire vardı. Sonra o Okmeydanı ssk. hastanesinde çalışmaya ve bana da Gülşah hemşire gelmeye başlamıştı zaten iki hemşiremde arkadaşlardı. Birkaç ayda onunla devam ettik. Benim şansımdan o da Samsuna taşındı, eşinin işi nedeniyle. Bu sefer Berna hemşire geldi o da Gülşah hemşirenin ablası olduğunu söyleyişnce çok sevindim. Çünkü her iki hemşiremide seviyordum. Düşünsenize ne kadar şanslıyım üçüde arkadaş. Berna hemşire ile de çok güzel günlerimiz geçti. Derken bebeği oldu oda betaferon hemşireliğini bıraktı sağlıkocağında göreve başladı. Tam yeni biri gelecekti ki ben altıntepeye taşındım. Tabii ki Kadıköy yakasının hemşiresi gelecekti. Bu arada ben atak geçirmekteydim ve kortizon tedavim devam ediyordu. Serumla alınıyordu kortizon bu yüzden altıntepe kızılaya gidiyıordum. Yeni hemşiremle tanışmıştım. Birgün evde kızım takmıştı serumu damar yolu açık olunca takabiliyordu. Fakat tıkanmıştı serum gitmiyordu. Özlem hemşireyi aradım, hastası olduğunu gelemiyeceğini söylemişti. Bütün sinirlerim ayaklanmıştı, onu bulsam öldürebilirdim. Neyse kızım kızılaya götürdü işi hallettik.

Fakat ne oldu, nasıl oldu hatırlıyamıyorum biz Özlem hemşireyle çok yakın arkadaş, dost, anne kız olduk. Sen benim ikinci annemsin der bazen. Bugün toplantısı olduğu için yarın gelecek, iple çekiyorum yarını.


Onu özledim. Canım benim, ikinci kızım.

Bütün tanıdığım , tanıştığım hemşirelere burdan teşekkür ediyorum. Sizi hepinizi seviyorum.

Özlem'cik Gebze'den koşturur hastalarına. Allah ona en kısa zamanda hayırlısıyla araba verir inşallah ve oda yollarda helak olmaz. Seni seviyorum.

3NF

 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..